Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Επιπρόσθετα οι πελάτες, σύμφωνα με την αγορά, έχουν τη δυνατότητα να πετύχουν παροχή διαφόρων extras για τα αυτοκίνητα που τους ενδιαφέρουν, σε προσωπικό επίπεδο με τους πωλητές και τις αντιπροσωπείες.
Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία η ελληνική αγορά είχε φτάσει στα επίπεδα του 1998, σε ό,τι αφορά την εξέλιξη των πωλήσεων, καθώς ο πρώτος μήνας της Aνοιξης συνοδεύτηκε με 13.373 ταξινομήσεις, τη στιγμή που πέρυσι οι πωλήσεις είχαν καταγραφεί στα επίπεδα των 22.396 μονάδων.
Στο πρώτο 3μηνο οι πωλήσεις εμφανίζουν κάμψη 37,9% με τις εισαγωγικές εταιρίες στο σύνολο τους να εμφανίζουν απώλειες που ξεκινούν από 8% και ξεπερνούν και το 50% σε πολλές περιπτώσεις. Στον πίνακα των πωλήσεων η Toyota καταλαμβάνει την πρώτη θέση με 1.582 πωλήσεις εμφανίζοντας ωστόσο απώλειες 25,8% σε σχέση με πέρυσι. Στο ίδιο μήκος κύματος και οι VW με Ford που βρίσκονται στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα αν και καταγράφουν απώλειες 32,6% και 3,3% αντίστοιχα.
Απώλειες εμφανίζουν το Μήνα Μάρτιο, η Hyundai 44,3%, Nissan 50,6%, Suzuki 47%, Skoda 49,5%, Seat 66%, Kia60,2%, Mazda 54,7%, Citroen 65,9%, BMW, 72,7%, Mini 48%, Lexus 59%, Porsche 50% κα. Κερδισμένες τόσο για το Μάρτιο όσο και στο τρίμηνο του 2009 είναι οι φίρμες Renault και Alfa Romeo.
Σ.Κ.Χ.