Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με εκτιμήσεις της DVB, ένα panamax που αγοράστηκε το 2002 για 20 εκ. δολάρια, με μέσα ημερήσια έξοδα 5000 και ένα δάνειο στα 6% για 15 χρόνια, έχει breakeven στα 11.000
Υπενθυμιζεται πάντως ότι οι αναλυτές ανέδειξαν την Diana σαν την καλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία μεταξύ των εισηγμένων στο αμερικάνικο χρηματιστήριο.
Τα εύσχημα που εισέπραξε οφείλονται στο πολύ χαμηλό χρέος που έχει και στις τις ναυλώσεις με μεγάλους και σταθερούς ναυλωτές, οι οποίοι δεν έχουν ζητήσει ακόμη επαναδιαπραγμάτευση των ναύλων τους.
Συνεχίζουμε να πιστεύουμε ότι η Diana είναι στην καλύτερη θέση από τις εταιρείες χύδην ξηρού φορτίου, δήλωσε στο Ρόιτερς ο αναλυτής της JP Morgan, Jonathan Chappell.
Αν προσέξει κανείς τη Diana, θα δει ότι ένα μεγάλο μέρος των πλοίων της είναι συμβεβλημένο με ναυλωτές όπως η Cargill και η BHP Billiton, συμπληρώνει ο αναλυτής της Jefferies & Co, Douglas Mavrinac.
Η Diana έχει το χαμηλότερο, αναλογικά με τις υπόλοιπες ναυτιλιακές εταιρείες, μακροπρόθεσμο χρέος, μόλις 238 εκατ.δολ. ευρώ.
Όσα πλοία έχτισαν τα τρία προηγούμενα χρόνια, τα έχτισαν με ίδια κεφάλαια και στο σημερινό περιβάλλον αυτό είναι πλεονέκτημα διαπιστώνει η Oppenheimer
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr