Η ενεργειακή αποδοτικότητα και η κλιματολογική συμβατότητα των διαδικασιών παραγωγής των προϊόντων, αποτελούν τα βασικά κριτήρια ποιότητας για το μέλλον, για το λόγο αυτό η Henkel έχει δεσμευτεί να μεγιστοποιήσει την ενεργειακή αποδοτικότητα κατά την παραγωγή και διαδικασία μεταφοράς των προϊόντων.
Το οικολογικό αποτύπωμα του άνθρακα σχετικό με τα προϊόντα, περιγράφει όλες τις κλιμα-τολογικά συμβατές επιπτώσεις των αερίων του θερμοκηπίου που παράγονται κατά τον κύκλοζωής των προϊόντων.
Οι συμμετέχοντες του προγράμματος στο Βερολίνο η Henkel, η WWF, το Ινστιτούτο Εφαρ-μοσμένης Οικολογίας «Öko-Institut» (Institute for Applied Ecology), το ερευνητικό ινστιτούτο του Potsdam για τις Επιπτώσεις στο Περιβάλλον (Potsdam Institute for Climate Impact Re-search) και το German agency THEMA1, έχουν ήδη παρουσιάσει μία σειρά ιδεών αναφορικά με το πώς θα πρέπει να καθορίζονται και να επικοινωνούνται στο ευρύ κοινό τα αποτελέσμα-τα των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που σχετίζονται με τα προϊόντα.
Η ανάπτυξη αδιάσειστων και αξιόπιστων τεχνικών για την εξακρίβωση του οικολογικού απο-τυπώματος άνθρακα, αποτελεί σημαντική προϋπόθεση για τη δέσμευση όλων στα μέτρα ευθυγράμμισης της προστασίας του κλίματος και προώθησης των κλιματολογικά συμβατών συνηθειών κατανάλωσης.
Τα 20 χρόνια εμπειρίας της Henkel στην προετοιμασία αναλύσεων οικολογικών ισορροπιών, συνδυάζονται με τα προϊόντα και τους μηχανισμούς τα οποία η Henkel οφείλει να προσφέρει στο πιλοτικό πρόγραμμα PCF. Ο υπολογισμός του οικολογικού αποτυπώματος του άνθρακα μπορεί να θεωρηθεί μία σημαντική δωρεά των καταναλωτών στην προστασία του κλίματος.
Τα προϊόντα και οι τεχνολογίες της Henkel αξιοποιούνται καθημερινά πάρα πολλές φορές. Επομένως, αποτελούν το μεγαλύτερο μοχλό μας όταν πρόκειται για τη συμβολή στην προ-στασία του κλίματος και τη συντήρηση των στοιχείων συμπεριφοράς.
«Για να επιτευχθεί σημαντική πρόοδος σχετικά με την προστασία του κλίματος μελλοντικά, οι εταιρείες και οι καταναλωτές πρέπει να οδηγούνται προς την ίδια κατεύθυνση», δήλωσε η Christian-André Weinberger, Corporate Senior Vice President και Global Chief Marketing Officer για την κατηγορία προϊόντων Πλυσίματος & Οικιακής Φροντίδας, υπογραμμίζοντας την κοινή ευθύνη όλων.
«Για το λόγο αυτό, με τη στρατηγική μας «Απόδοση βασισμένη στην Αειφορία», εστιάζουμε στη σύνδεση και τη δύναμη της αποτελεσματικότητας των προϊόντων μας, με την ευθύνη για τους ανθρώπους και το περιβάλλον. Διακρίνουμε τεράστιες δυνατότητες σε αυτό το συνδυασμό, για την προώθηση της περαιτέρω ανάπτυξης καινοτόμων προϊόντων και τις πιο έξυπνες λύσεις».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr