Συνολικά, η εταιρεία διατηρεί οργανωμένη παρουσία στο εξωτερικό σε 32 κράτη. Το 2008, οι εξαγωγές προϊόντων, της απέφεραν το 23% του τζίρου της, ενώ αντιπροσωπεύουν το 25% του τονάζ της. Σύμφωνα με το στέλεχος της εταιρείας, μολονότι η φέτα αποτελεί την ναυαρχίδα των εξαγωγών που πραγματοποιεί διοχετεύει και άλλα προϊόντα, όπως η κεφαλογραβιέρα και η γραβιέρα και οι δύο πρόβειες, ενώ σε κάποια κράτη εξάγει και γιαούρτια. Καθοριστική συμβολή στην ανάπτυξη των εξαγωγών της στο μέλλον αναμένεται να διαδραματίσει και η στρατηγική συνεργασία που σύναψε πέρυσι με τον όμιλο Carrefour, όσον αφορά καταστήματα του τελευταίου σε άλλες αγορές του κόσμου. Εκτός από την ελληνική αγορά, σημειώνει ο Μάνος Κασσαλιάς, όπου διατηρούμε μία στενή συνεργασία με την αλυσίδα Carrefour ξεκινήσαμε να προμηθεύουμε καταστήματα του τελευταίου στη Γαλλία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και την Κίνα. Ειδικότερα στην περίπτωση της Κίνας, υπογραμμίζει ο ίδιος, η εταιρεία έχει καταφέρει να συνεργάζεται με μία από τις σημαντικότερες επιχειρήσεις εισαγωγής και διανομής τροφίμων και ευρωπαϊκών τυριών, τοποθετώντας έτσι τη φέτα και το κατσικίσιο τυρί σε σημαντικές αλυσίδες της χώρας, όπως το Jenny Lou και Hualian.
Παράλληλα στις αγορές όπου η εταιρεία σκοπεύει να δώσει μεγάλο βάρος στο μέλλον είναι και αυτή της Ιαπωνίας, καθώς οι προοπτικές είναι μεγάλες, όχι μόνο λόγω του μεγέθους της αλλά και επειδή το σήμα Δωδώνη διαθέτει σημαντική αναγνωρισιμότητα σε αυτή τη χώρα.
Ο Μάνος Κασσαλιάς δεν παραλείπει να τονίσει την καθοριστική συμβολή των κτηνοτρόφων της Ηπείρου στην επιτυχία που λέγεται Δωδώνη. Όπως αναφέρει η εταιρεία αποκλειστικά και μόνο από την περιοχή της Ηπείρου που ο ίδιος θεωρεί σταυροδρόμι θαυμάτων, προμηθεύεται γάλα, το οποίο είναι κατά 100% φρέσκο. Πέρυσι η εταιρεία προμηθεύτηκε από την περιοχή της Ηπείρου, περί τους 80.000 τόνους γάλα. Και συνεχίζει, η προσπάθεια της Δωδώνη είναι να ανταποδίδει κάθε χρόνο στους συνεργάτες της κτηνοτρόφους την υψηλή ποιότητα γάλακτος που της παρέχουν. Και αυτό το επιτυγχάνει μέσω μίας συμπληρωματικής τιμής που παίρνουν οι κτηνοτρόφοι στο τέλος της χρονιάς, ανάλογα και με τα αποτελέσματα που εμφανίζει η εταιρεία. Επί παραδείγματι, το 2008 στην προβατοτροφεία, η τιμή που είχε κλείσει η εταιρεία ήταν 1,03 σεντς, ενώ με τη συμπληρωματική τιμή έφθασε το 1,055 σεντς.
Σε οικονομικό επίπεδο, παρά το αρνητικό οικονομικό περιβάλλον που διαμορφώθηκε στην αγορά το 2008 και την κάμψη της κατανάλωσης, η γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη κατάφερε να ενισχύσει τον τζίρο της ξεπερνώντας τα 110 εκατ. Ευρώ, σημειώνοντας άνοδο της τάξεως του 4% έναντι του 2007.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr