Η χρονιά για την ελληνική θυγατρική έκλεισε με 20 καταστήματα, και ο στόχος είναι να δημιουργήσει άλλα 25 καταστήματα μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2009. Το φετινό της πλάνο προβλέπει ενίσχυση της παρουσία της στην Κεντρική Ελλάδα αλλά και την περιφέρεια της Αθήνας, ενώ το 2008 βαρύτητα έδωσε κυρίως στην Βόρειο Ελλάδα. Επιπρόσθετα έχει ξεκινήσει η κατασκευή των κέντρων αποθήκευσης στη Σίνδο και τη Πάτρα, ενώ για τον ίδιο λόγο αναζητείται έκταση στην Αθήνα, υπάρχει δε η πιθανότητα να κατασκευαστεί κέντρο και στην Κρήτη.
Οι επενδύσεις που έχει δρομολογήσει η πολυεθνική για την Ελλάδα αναμένεται να φτάσουν, όταν ολοκληρωθούν, στο 1,5 δισ. ευρώ. Τα περισσότερα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία 400 καταστημάτων. Στόχος της ελληνικής θυγατρικής είναι και με τη βοήθεια των 130 ελληνικών βιομηχανιών με τις οποίες συνεργάζεται, καθώς παράγουν για λογαριασμό της private label, να ελέγξει μακροπρόθεσμα το 20% της αγοράς. Η απειλή αυτή έχει κινητοποιήσει τη Lidl, η οποία φέτος θέλει να προσθέσει στο δίκτυό της άλλα 15-20 καταστήματα. Εκτιμήσεις αναφέρουν ότι το δίκτυό της αποτελείται σήμερα από 210 περίπου καταστήματα. Σημειώνεται ότι σήμερα η Lidl έχει κατακτήσει την 4η θέση στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου με μερίδιο αγοράς που πλησιάζει το 10%. Η τριάδα των βασικότερων παικτών είναι κατά σειρά Carrefour, AB Βασιλόπουλος και Σκλαβενίτης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr