Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ασίας, η οποία δεν έχει προχωρήσει ποτέ σε απολύσεις στις ΗΠΑ κατά τα 24 χρόνια που δραστηριοποιείται εκεί, εξετάζει διάφορες επιλογές μείωσης των δαπανών της,
Μεταξύ άλλων συμπεριλαμβάνονται η αναστολή εργασίας στη μονάδα κατασκευής του Prius στο Μισισίπι, η αδρανοποίηση ενός εργοστασίου φορτηγών στο Τέξας για 15 εβδομάδες και η μείωση της παραγωγής της στις ΗΠΑ και τον Καναδά τον επόμενο μήνα.
«Αν δεν δούμε μια ανάκαμψη μέχρι το δεύτερο εξάμηνο της επόμενης χρονιάς, είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί να μελετήσουν το ενδεχόμενο των απολύσεων», επισημαίνουν οι αναλυτές, ενώ ο Τζιμ Γουάιζμαν, ανώτατο στέλεχος μονάδας της Toyota στις ΗΠΑ σημειώνει πως «οι περικοπές θέσεων εργασίας δεν μπορούν να αποκλειστούν, τη στιγμή που οι πωλήσεις συνεχίζουν να υποχωρούν».
Υπενθυμίζεται ότι χθες, η Toyota προέβη για δεύτερη φορά σε σημαντική υποβάθμιση των κερδών χρήσης 2008, εξαιτίας της κατακόρυφης πτώσης των πωλήσεων αυτοκινήτου σε Βόρειο Αμερική και Ευρώπη και της ανόδου του γεν. Η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένει να εμφανίσει τις πρώτες ζημιές σε διάστημα 71 ετών στα λειτουργικά αποτελέσματα, τις οποίες τοποθετεί στα 150 δις. γεν (1,7 δις. δολάρια), έναντι λειτουργικών κερδών ύψους 600 δις. γεν.
Τα καθαρά κέρδη αναμένεται να διαμορφωθούν στα 50 δισ. γεν (556 εκατ. δολάρια) για το σύνολο της χρήσης που λήγει το Μάρτιο, από 550 δισ. γεν που ανέμενε προηγουμένως, μειωμένα δηλαδή κατά 90%
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr