Όπως ο ίδιος λέει «αισθανόμαστε ότι κάποιες αγορές, στις οποίες δραστηριοποιούμαστε, έχουν επηρεαστεί από την οικονομική κρίση. Παρ' όλα αυτά θεωρούμε πως δεν θα υπάρξουν μεγάλες επιπτώσεις στα προϊόντα μας, καθώς οι καταναλωτές θα περιορίσουν την κατανάλωση έτοιμων τροφίμων, μέσω των εστιατορίων, αυξάνοντας την κατανάλωση προϊόντων με έμφαση στην ποιότητα εντός σπιτιού».
Σημειώνεται ότι το 82% του τζίρου της προέρχεται από τις εξαγωγές και μόλις το18% από την εγχώρια αγορά. Ισχυρή είναι η παρουσία της εταιρείας μεταξύ άλλων σε Γερμανία, Αγγλία, Σκανδιναβία, ΗΠΑ, Ρωσία, Κίνα, Αυστρία, Ελβετία, Γαλλία, Αυστραλία, Βέλγιο, Πολωνία, Ανατολική Ευρώπη, Κύπρο. Ο ρυθμός ανάπτυξης της εταιρείας το 2008 αναμένεται να αγγίξει το 6,6%, ενώ το 2009 θα υπερτριπλασιαστεί αγγίζοντας το 22,1%, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης της εταιρείας. Αντίστοιχη πορεία ακολουθούν οι πωλήσεις της εταιρείας, καθώς η τρέχουσα χρονιά αναμένεται να κλείσει με τζίρο 10,67 εκατ. ευρώ (έναντι 10,1 εκατ. ευρώ το 2007), ενώ για το 2009 εκτιμάται ότι οι πωλήσεις της εταιρείας θα φτάσουν τα 13,04 εκατ. ευρώ.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr