Πηγή από τα ενδότερα του ομίλου υποστηρίζει ότι τίποτα δεν μπορεί να αποκλειστεί και όποια εξέλιξη υπάρξει δεν θα αφορά μόνο την ελληνική αγορά αλλά όλα τα κράτη όπου διατηρεί παρουσία το σήμα DIA. Ωστόσο, σύμφωνα με την ίδια πηγή, το πιθανότερο είναι να υπάρξει πλήρης απορρόφηση της αλυσίδας από το γκρουπ και αυτό διότι η αλυσίδα DIA αποτελεί έως σήμερα μία ανεξάρτητη με δική της δομή και οργάνωση εταιρεία.
Όμως, συνεχίζει η ίδια πηγή, η προσάρτησή της κάτω από την ομπρέλα του γκρουπ θα συνέβαλε τα μέγιστα στην πορεία της, που εμφανίζει πλέον ως φυσική απόρροια και του ανταγωνισμού που οξύνεται καθημερινώς, σημαντικά προβλήματα. Εικόνα που παρουσιάζεται περίτρανα και στην ελληνική αγορά, καθώς η εταιρεία παρά τα 400 καταστήματα που ελέγχει δεν ξεπερνά σε τζίρο τα 470 εκατ. ευρώ. Πληροφορίες υποστηρίζουν ότι μολονότι βρίσκεται στην ελληνική αγορά πάνω από 10 χρόνια ακόμη δεν έχει βρει το δρόμο της ανάπτυξης και όπως φαίνεται δύσκολα θα τον ανακαλύψει. Ο καταναλωτής την γνώρισε ως μία hard discount αλυσίδα με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και σήμερα εμπορεύεται ως επί το πλείστον επώνυμα είδη, ενώ τα no name αγαθά αντιπροσωπεύουν το 20%-25% της προϊοντικής της γκάμας.
Στην περίπτωση που τελικά αποφασιστεί να ενσωματωθεί στο γκρουπ Carrefour, αυτό τελικά θα συμβεί εντός του 2009, καθώς και η είσοδος της Aldi θα επιταχύνει τις εξελίξεις στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr