Το άλμα των πωλήσεων ήταν πολύ υψηλότερο από την αύξηση 3,1% πέρυσι, ξεπερνώντας κατά πολύ την πρόβλεψη της Mastercard τον Σεπτέμβριο για αύξηση 3,2%, με τις πέντε τελευταίες ημέρες της περιόδου να αντιπροσωπεύουν το 10% του συνόλου των εορταστικών δαπανών.
Οι μεγάλοι λιανοπωλητές, συμπεριλαμβανομένων των Walmart ανοίγει νέα καρτέλα και Amazon.com αύξησαν τις προσφορές και τα μηνύματα αξίας για να προσελκύσουν τους πελάτες εν μέσω μιας μικρότερης από το συνηθισμένο εορταστικής περιόδου με μόλις 23 ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα, όπως μεταδίδει το Reuters.
«Η εορταστική περίοδος αγορών αποκάλυψε έναν καταναλωτή που είναι πρόθυμος και ικανός να ξοδέψει, αλλά καθοδηγείται από την αναζήτηση αξίας, όπως φαίνεται από τις συγκεντρωμένες δαπάνες ηλεκτρονικού εμπορίου κατά τη διάρκεια των μεγαλύτερων περιόδων προώθησης», δήλωσε η Michelle Meyer, επικεφαλής οικονομολόγος του Mastercard Economics Institute.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν με ταχύτερο ρυθμό 6,7%, έναντι αύξησης 6,3% πέρυσι, με τον τομέα των ενδυμάτων να παρουσιάζει ισχυρή ζήτηση.
Η Mastercard δήλωσε ότι οι καταναλωτές ήταν «value-minded» και ψώνιζαν τόσο σε καταστήματα τούβλου όσο και σε διαδικτυακές πλατφόρμες αναζητώντας ελκυστικές προσφορές.
Οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου χαμηλού κόστους Shein και PDD Holding's Temu καθώς και η εφαρμογή βίντεο μικρής διάρκειας TikTok σημείωσαν αύξηση της δημοτικότητάς τους ενόψει των εμπορικών εκδηλώσεων Black Friday και Cyber Monday.
Οι έμποροι λιανικής πειραματίστηκαν επίσης με τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη για την εξυπηρέτηση πελατών και την αναζήτηση προϊόντων και προσπάθησαν να βελτιώσουν τις υπηρεσίες παραλαβής και παράδοσης, καθώς προσπαθούσαν να προσφέρουν μια ομαλή εμπειρία αγορών.
Η Walmart και η Amazon.com σημείωσαν ρεκόρ πωλήσεων τη Black Friday και τη Cyber Monday, όπως έδειξαν τα στοιχεία για τις δαπάνες νωρίτερα αυτό το μήνα. Αντίθετα, η Target και η Best Buy αγωνίστηκαν να αυξήσουν τις πωλήσεις.
Οι καταναλωτές έδειξαν έντονες προτιμήσεις για εμπειρίες όπως το φαγητό έξω, με την αύξηση των δαπανών για εστιατόρια κατά 6,3% σε σχέση με πέρυσι, όπως έδειξαν τα στοιχεία της Mastercard.
Οι αγορές για είδη δώρων ήταν επίσης υψηλότερες από πέρυσι, ενισχύοντας τη ζήτηση για ενδύματα, κοσμήματα και ηλεκτρονικά είδη, με κάθε κατηγορία να αυξάνεται κατά 3,6%, 4% και 3,7% αντίστοιχα, σύμφωνα με την έκθεση.
Οι αναλυτές ανέμεναν μια μικτή εορταστική περίοδο, με υποτονικές δαπάνες στα καταστήματα τις βασικές ημέρες αγορών, όπως η Black Friday.
Η Mastercard SpendingPulse μετράει τις λιανικές πωλήσεις σε καταστήματα και στο διαδίκτυο σε όλες τις μορφές πληρωμής. Τα στοιχεία δεν περιλαμβάνουν τις πωλήσεις αυτοκινήτων και δεν είναι προσαρμοσμένα για τον πληθωρισμό.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr