Σε συνάντηση στην οποία συμμετείχαν αρκετοί υπουργοί της ιταλικής κυβέρνησης, ο επικεφαλής των ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων της Stellantis, Ζαν-Φιλίπ Ιμπαρατό, δήλωσε ότι η Ρώμη και η εταιρεία θα πρέπει να συνεργαστούν, καθώς τα κρίσιμα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη απαιτούν συναίνεση και σύμπραξη για να μην αποβούν μοιραία για το μέλλον της ιταλικής εταιρείας.
«Έχει έρθει η ώρα για εμάς, τη Stellantis, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με την Ιταλία για να αντιμετωπίσουμε τις υπαρξιακές προκλήσεις με τις οποίες είμαστε αντιμέτωποι και τις οποίες έχουν υποτιμήσει κάποιοι στην Ευρώπη» ανέφερε ο Ιμπαρατό στους υπουργούς, σύμφωνα με πηγές των Financial Times.
O πρόεδρος της Stellantis, Τζον Έλκαν, μέλος της δυναστείας των Ανιέλι, καταβάλει προσπάθειες για την αναθέρμανση των σχέσεων με τη μοναδική μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιταλίας και την κυβέρνηση της Μελόνι, μετά την αποχώρηση του CEO Κάρλος Ταβάρες.
Υπό την ηγεσία του Ταβάρες, η Stellantis ήρθε σε σφοδρή σύγκρουση με την κυβέρνηση Μελόνι για το πώς θα στηριχτεί ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ιταλία, στον οποίο απασχολούνται 250.000 εργαζόμενοι και ο οποίος αντιστοιχεί τουλάχιστον στο 5% του ιταλικού ΑΕΠ.
Όπως μεταδίδουν οι Financial Times, ο Ιμπαρατό προειδοποίησε ότι η ανάκαμψη του τομέα αποτελεί δύσκολο εγχείρημα αλλά επέμεινε ότι η εταιρεία διατηρεί την αφοσίωσή της στην Ιταλία και θα φέρει στα ιταλικά εργοστάσια νέα μοντέλα υψηλών όγκων παραγωγής.
«Δεν θα κρύψω ότι το 2025 θα είναι δύσκολη χρονιά αλλά όλα τα εργοστάσια θα παραμείνουν ανοιχτά» ανέφερε στους δημοσιογράφους. Πρόσθεσε ότι το ιστορικό εργοστάσιο Μιραφιόρι στο Τορίνο θα αρχίσει να παράγει υβριδικές εκδόσεις του Fiat 500 στο τέλος της επόμενης χρονιάς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr