Σύμφωνα με το CNBC, οι ναύλοι είναι χαμηλοί ακόμη και για τους παραδοσιακά αργούς μήνες του τέλους του φθινοπώρου και του χειμώνα, εκτός των μεγάλων διακοπών.
«Είναι βάναυσο να γεμίζεις θέσεις κατά τη διάρκεια αυτών των περιόδων του έτους», δήλωσε ο Brett Snyder, ο οποίος γράφει τον ιστότοπο της ταξιδιωτικής βιομηχανίας Cranky Flier.
Σύμφωνα με την εταιρεία εντοπισμού πτήσεων Hopper, οι ναύλοι «καλής προσφοράς» από τον Ατλαντικό προς την Ευρώπη είναι κατά μέσο όρο 578 δολάρια τον Νοέμβριο, από 619 δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα.
Πρόκειται για τον χαμηλότερο ναύλο για αυτόν τον μήνα από το 2021, όταν η τιμή τους ήταν 479 δολάρια και πολλά από τα διεθνή ταξίδια βρίσκονταν σε ύφεση λόγω της πανδημίας, σύμφωνα με τα στοιχεία του Hopper.
Για τον Ιανουάριου του 2025, οι ναύλοι του 2025 είναι ακόμη χαμηλότεροι: 558 δολάρια σε σύγκριση με 578 δολάρια για τον ίδιο μήνα το 2024, αν και υψηλότεροι από τα 488 δολάρια τον Ιανουάριο του 2022, σύμφωνα με το Hopper.
Αύξηση τιμών στις πτήσεις εντός ΗΠΑ
Τα αεροπορικά εισιτήρια εσωτερικού στις ΗΠΑ, από την άλλη πλευρά, είναι ακριβότερα σε σύγκριση με πέρυσι σε κάθε μήνα από τον Νοέμβριο έως τον Μάρτιο.Πολλές αεροπορικές εταιρείες από την οικονομικά προβληματική Spirit Airlines έως την κερδοφόρα Southwest Airlines έχουν περικόψει πτήσεις ή έχουν περιορίσει τα σχέδια ανάπτυξης για το επόμενο έτος, γεγονός που έχει συμβάλει στη διατήρηση των αμερικανικών ναύλων σε σταθερά επίπεδα. Η έλλειψη αεροσκαφών αποτρέπει επίσης τις αεροπορικές εταιρείες από να προσθέσουν πολλές πτήσεις.
Υπάρχουν επίσης κάποιες περίοδοι με συνολικά ασθενέστερη ζήτηση, δήλωσαν τα στελέχη των μεγαλύτερων αμερικανικών αερομεταφορέων, της Delta Air Lines, United Airlines
και American Airlines δήλωσαν, κάνοντας λόγο για την εβδομάδα πριν και μετά τις αμερικανικές προεδρικές εκλογές της Τρίτης.
Πρόσθετες πτήσεις σε περιόδους εκτός αιχμής
Οι αερομεταφορείς έσπευσαν να προσθέσουν θέσεις μεταξύ των ΗΠΑ και της Ευρώπης για να καλύψουν τη ζήτηση για ταξίδια μετά την πανδημία.
Αυτή η αύξηση δεν ήταν μόνο κατά τη διάρκεια των μηνών αιχμής. Τα στελέχη σημείωσαν ότι βλέπουν μεγαλύτερη ζήτηση για την Ευρώπη κατά την ενδιάμεση περίοδο, καθώς οι ταξιδιώτες προσπαθούν να ξεφύγουν από τις καυτές θερμοκρασίες του καλοκαιριού και τα πλήθη. Ως αποτέλεσμα, έχουν επίσης προσθέσει πτήσεις εκτός των περιόδων αιχμής.
Η αεροπορική χωρητικότητα μεταξύ των ΗΠΑ και της Ευρώπης το τέταρτο τρίμηνο είναι οριακά χαμηλότερη από πέρυσι, αλλά είναι υψηλότερη από το 2019 και σχεδόν διπλάσια από την αντίστοιχη περίοδο του 2021, σύμφωνα με την Cirium.
«Αναμένω ότι τα αεροπορικά εισιτήρια προς την Ευρώπη θα είναι φτηνότερα και το επόμενο έτος», δήλωσε η Hayley Berg, επικεφαλής οικονομολόγος της Hopper.
Πλέον, μετά από δύο μεγάλες χρονιές για τα ευρωπαϊκά ταξίδια, πολλοί πελάτες έχουν μόλις τελειώσει τα μεγάλα ταξίδια τους σε δημοφιλείς προορισμούς όπως η Ισπανία και η Ιταλία, πράγμα που σημαίνει λιγότερους ανθρώπους για να γεμίσουν θέσεις στην offseason.
Σημειώνεται επίσης, ότι οι αεροπορικές εταιρείες παραδοσιακά κάνουν εκπτώσεις στις πτήσεις εκτός εποχής, αλλά φέτος είναι ακόμη φθηνότερες.
Νέα εγχειρήματα
Για να μην βαρεθούν οι ταξιδιώτες τις βασικές ευρωπαϊκές επιλογές για τις διακοπές τους όταν θα έρθει η κορυφαία ταξιδιωτική περίοδος του επόμενου έτους με ζεστό καιρό, οι αεροπορικές εταιρείες δοκιμάζουν νέα πράγματα. United Airlines
σημείωσε ότι πολλοί πελάτες έχουν ήδη πραγματοποιήσει ταξίδια σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις και η αεροπορική εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει το πρόγραμμά της το επόμενο έτος σε πιο απομακρυσμένους προορισμούς, όπως η Γροιλανδία και η Μογγολία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr