Στην ανάλυση του βαθμού ικανοποίησης και άποψης των τόσο των χρηστών όσο και των χειριστών του ΓΕΜΗ και της ΥΜΣ Σύστασης Επιχείρησης, προχώρησε η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος, σε συνεργασία με τη Netrino Advisory. Στόχο αποτελεί η συγκριτική αξιολόγηση για το ευρύτερο ψηφιακό περιβάλλον της επιχειρηματικότητας και ο εντοπισμός των ευκαιριών προς βελτίωση.
Στόχος αποτελεί η συγκριτική αξιολόγηση για το ευρύτερο ψηφιακό περιβάλλον της επιχειρηματικότητας και ο εντοπισμός των ευκαιριών προς βελτίωση.
Στην έρευνα, μεταξύ άλλων, απαντώνται ερωτήματα, τα οποία αφορούν σε:
- αξιολόγηση Ηλεκτρονικών Δημοσίων Υπηρεσιών ως προς το βαθμό εξυπηρέτησης
- επίπεδο υπηρεσιών ΓΕΜΗ – ΥΜΣ
- ταχύτητα λειτουργίας του ΓΕΜΗ για τη σύσταση εταιρείας
- διάθεση της Ηλεκτρονικής Υπογραφής
- ανταπόκριση της Κεντρικής Υπηρεσίας ΓΕΜΗ
- γνωστική επάρκεια του προσωπικού των Υπηρεσιών ΓΕΜΗ
- ποιότητα εξυπηρέτησης.
«Η καθιέρωση του Γενικού Εμπορικού Μητρώου, ως του μοναδικού μητρώου καταγραφής της επιχειρηματικότητας, αποτελεί γεγονός.
Δεκατρία χρονιά από τη σύστασή του, το ΓΕΜΗ καταδεικνύεται ότι λειτουργεί προς όφελος των επιχειρήσεων και των επενδυτών (όπως το μαρτυρούν πλέον οι ίδιοι), με υψηλού επιπέδου παρεχόμενες ψηφιακές υπηρεσίες. Βαθμολογείται δε με 5,6 στην κλίμακα 1-7, πρώτη από όλες τις ειδικές πλατφόρμες υποστήριξης των επιχειρήσεων.
Παράλληλα καταβάλλουμε διαρκείς και επίπονες προσπάθειες για την περαιτέρω βελτίωσή του, τόσο τεχνικά όσο και ποιοτικά μέσω της παροχής καλύτερων υπηρεσιών» δήλωσε ο πρόεδρος της ΚΕΕΕ, Ιωάννης Μασούτης.
Ολόκληρη η έρευνα στα συνημμένα στο τέλος του κειμένου
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΓΕΜΗ ΚΕΕΕ.pdf.pptx (14 Λήψεις)
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr