Η σουηδική πλατφόρμα streaming, εισηγμένη στη Νέα Υόρκη, ανέφερε περιθώρια κέρδους 29,2% για το δεύτερο τρίμηνο, καθώς οι επώδυνες μειώσεις του κόστους άρχισαν να μεταφράζονται σε ισχυρότερα οικονομικά.
Η εταιρεία επωφελήθηκε, επίσης, από την αύξηση του αριθμού συνδρομών premium, κάτι που συνέβαλε στην αύξηση εσόδων κατά 20%, στα 3,81 δισ. ευρώ, ωστόσο ελαφρώς χαμηλότερα από προβλέψεις των αναλυτών στα 3,82 δισ. ευρώ. Εξάλλου, δεν έχει επιτευχθεί ακόμη ο στόχος των 631 εκατ. ενεργών μηνιαίων χρηστών που έχει θέσει η εταιρεία, καθώς στο εν λόγω τρίμηνο δεν ξεπέρασαν τα 626 εκατομμύρια.
Συνολικά, τα κέρδη ανήλθαν σε 274 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 302 εκατ. ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα.
Το λειτουργικό κόστος του Spotify μειώθηκε το δεύτερο τρίμηνο, κυρίως εξαιτίας του κύματος απολύσεων, τους τελευταίους μήνες.
Πριν από τα περασμένα Χριστούγεννα, η εταιρεία ανακοίνωσε περικοπή του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της σε ποσοστό 17%, που μεταφράζεται σε περίπου 1.500 θέσεις εργασίας, ενώ είχαν ήδη απολυθεί 800 άτομα, την προηγούμενη χρονιά.
Η Spotify ανακοίνωσε ότι τα λειτουργικά της έξοδα μειώθηκαν κατά 16% το δεύτερο τρίμηνο, σε σύγκριση με έναν χρόνο νωρίτερα, τονίζοντας ότι η διαφορά, στο μεγαλύτερο μέρος της, «αντανακλά τη μείωση του προσωπικού και των σχετικών δαπανών», καθώς και τις μειωμένες δαπάνες μάρκετινγκ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr