Όπως αναφέρει η Henkel, οι πωλήσεις του Ομίλου αυξάνονται οργανικά κατά 6,6 τοις εκατό σε περίπου 5,6 δισεκατομμύρια ευρώ και ονομαστική ανάπτυξη 6,4 τοις εκατό.
Σημειώνεται ανάπτυξη και στις δύο επιχειρηματικές μονάδες του Ομίλου λόγω αύξησης των πωλήσεων:
– Το Adhesive Technologies με οργανική ανάπτυξη 6,8 τοις εκατό, ονομαστική ανάπτυξη 6,1 τοις εκατό.
– Το Consumer Brands πέτυχε οργανική αύξηση πωλήσεων 7,0 τοις εκατό, ονομαστική ανάπτυξη 7,3 τοις εκατό.
Ολοκληρώθηκε η έξοδος από επιχειρηματικές δραστηριότητες στη Ρωσία.
Σημειώθηκε πρόοδος στην εφαρμογή της ατζέντας στρατηγικής ανάπτυξης.
Επιβεβαιώθηκαν οι προβλέψεις για το οικονομικό έτος 2023.
Το πρώτο τρίμηνο του 2023, η Henkel αύξησε τις πωλήσεις του Ομίλου σε περίπου 5,6 δισεκατομμύρια ευρώ. Η πολύ ισχυρή αύξηση των οργανικών πωλήσεων κατά 6,6 τοις εκατό, οφείλεται στη διψήφια τιμολόγηση, ενώ οι όγκοι πωλήσεων ήταν κάτω από τα επίπεδα του προηγούμενου έτους. Σε ονομαστικούς όρους, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6,4 τοις εκατό.
«Είχαμε ένα πολύ καλό ξεκίνημα της χρονιάς – παρά το συνεχιζόμενο απαιτητικό περιβάλλον της αγοράς. Η πολύ ισχυρή αύξηση των πωλήσεων και στις δύο επιχειρηματικές μας μονάδες υπογραμμίζει τη δύναμη του χαρτοφυλακίου μας με επιτυχημένα brands και καινοτόμες τεχνολογίες. Το πρώτο τρίμηνο, συνεχίσαμε τα μέτρα τιμολόγησής μας για να αντισταθμίσουμε περαιτέρω τις αντίξοες συνθήκες από το κόστος των πρώτων υλών και των μεταφορικών», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Henkel, Carsten Knobel. «Σήμερα, επιβεβαιώσαμε τον οδηγό μας για το 2023 και, με βάση την πολύ ισχυρή εξέλιξη των οργανικών πωλήσεων του πρώτου τριμήνου, προσβλέπουμε με αυτοπεποίθηση στο τρέχον οικονομικό έτος».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr