«Οι πόροι της εταιρείας δεν είναι απεριόριστοι. Η βελτιστοποίηση της αριθμητικής δύναμης του προσωπικού είναι επιβεβλημένο μέτρο. Αυτή θα γίνει σταδιακά, για να υπάρχει δυνατότητα συντήρησης του στόλου», δήλωσε στην εφημερίδα ο εκπρόσωπος της Volga-Dnepr, του μεγαλύτερου εμπορικού αερομεταφορέα της Ρωσίας.
Σύμφωνα με την πηγή της RBK, στις αρχές του 2022 στην AirBridgeCargo απασχολούνταν περισσότεροι από 300 πιλότοι και στην Atran περίπου 110.
Η εταιρεία θα διατηρήσει μόνο μερικά πληρώματα για την περίπτωση που θα λάβει από το υπουργείο Μεταφορών την άδεια για την επιστροφή των αεροσκαφών στις ξένες εταιρείες Leasing.
Στις αρχές Ιουλίου, μερικές αεροπορικές εταιρείες απευθύνθηκαν στο υπουργείο Μεταφορών, ζητώντας να επιστραφούν τα αεροσκάφη στις ξένες εταιρείες Leasing, έγραψε η Kommersant. Σύμφωνα με την εφημερίδα, η εταιρεία AirBridgeCargo σχεδίαζε να επιστρέψει τα 14 από τα 16 εμπορικά αεροσκάφη Boeing 747, που είναι σταθμευμένα στο αεροδρόμιο Σερεμέτιεβο της Μόσχας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr