Η DSME, η οποία βρίσκεται υπό κρατικό έλεγχο από τότε που έφτασε κοντά στη χρεοκοπία στα μέσα της περασμένης δεκαετίας, αντιμετωπίζει συμπίεση κεφαλαίου. Ο δείκτης χρέους του ναυπηγείου αυξήθηκε τον περασμένο μήνα στο 547% μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου λόγω μιας σειράς ζητημάτων, συμπεριλαμβανομένης της ακύρωσης παραγγελιών ρωσικών πλοίων, των ραγδαίων αυξήσεων των τιμών των πρώτων υλών και των πρόσφατων απεργιών από υπεργολάβους. Τα νέα από την Inpex αναμένεται να αυξήσουν την πίεση στο ναυπηγείο.
Η DSME ανέφερε ότι η Inpex είχε προσφύγει στο Διεθνές Εμπορικό Επιμελητήριο (ICC) ζητώντας περίπου 975 εκατομμύρια δολάρια ως αποζημίωση για καθυστερήσεις και προβληματικές παραδόσεις.
Η απαίτηση, η οποία ανέρχεται σε περισσότερο από το ήμισυ του μετοχικού κεφαλαίου της DSME (1,7 δισεκατομμύρια δολάρια) αφορά το Ichthys Venturer που κατασκευάστηκε το 2017 στο Okpo Shipyard και τέθηκε σε λειτουργία το 2019.
Η DSME πρόσθεσε ότι η Inpex είχε προηγουμένως συμφωνήσει σε πρόσθετες δαπάνες που σχετίζονται με αλλαγές στις λεπτομέρειες της σύμβασης που υπεγράφη τον Μάρτιο του 2012 και ότι «το ποσό της αποζημίωσης και οι αιτιάσεις είναι παράλογες».
Η μήνυση προσθέτει πίεση στην ήδη περίπλοκη κατάσταση της ναυπηγικής εταιρείας, η οποία εργάζεται για την ομαλοποίηση των εργασιών της από τότε που οι εργάτες υπεργολαβίας τερμάτισαν την απεργία τους τον περασμένο μήνα, με αποτέλεσμα η εταιρεία να χάσει περισσότερα από 600 εκατομμύρια δολάρια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr