Ειδικότερα, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, στις καταγγελίες που κατατέθηκαν στο κρατικό Γραφείο Διοικητικών Ακροάσεων, το Τμήμα Μηχανοκίνητων Οχημάτων της Καλιφόρνια (DMV) αναφέρει ότι η εταιρεία παραπλάνησε τους υποψήφιους αγοραστές με διαφημίσεις που αναδείκνυαν περισσότερο από τις δυνατότητες τους τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS).
Η DMV στις καταγγελίες με ημερομηνία 28 Ιουλίου και τις οποίες δημοσιοποίησε χθες, Παρασκευή, σημειώνει ότι η Tesla «παρείχε πληροφορίες που είναι αναληθείς ή παραπλανητικές και δεν βασίζονται σε γεγονότα»,
Όπως προσθέτει, τα οχήματα εξοπλισμένα με τις τεχνολογίες Autopilot και Full Self-Driving «δεν μπορούσαν την εποχή εκείνων των διαφημίσεων και δεν μπορούν ακόμη και τώρα να λειτουργήσουν ως αυτόνομα οχήματα.
Η ρυθμιστική αρχή επιδιώκει να παρθούν μέτρα, τα οποία θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν ακόμη και την αναστολή της άδειας της Tesla για πώληση οχημάτων στην Καλιφόρνια, όπως και να αποζημιώσει τους πελάτες της.
Τι υποστηρίζει η Tesla
Από τη μεριά της, η αυτοκινητοβιομηχανία υποστηρίζει ότι η λειτουργία Autopilot «επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κατευθυνθεί, να επιταχύνει και να φρενάρει αυτόματα εντός της λωρίδας του», ενώ η Full-Self Driving επιτρέπει επίσης στα οχήματα να υπακούουν στα σήματα κυκλοφορίας και να κάνουν αλλαγές στις λωρίδες.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Tesla και οι δύο τεχνολογίες «απαιτούν ενεργή επίβλεψη του οδηγού», έναν «πλήρως προσεκτικό» οδηγό του οποίου τα χέρια να είναι στο τιμόνι, «και δεν καθιστούν το όχημα αυτόνομο».
Για τη DMV η αποποίηση ευθύνης από την Tesla «αντιτίθεται με τις αρχικές αναληθείς πληροφορίες και ισχυρισμούς, κάτι που είναι παραπλανητικό και δεν υποβαθμίζει την παραβίαση».
Η πολιτεία της Καλιφόρνια συνιστά τη μεγαλύτερη αγορά της Tesla στις ΗΠΑ. Η εταιρεία πούλησε 121.000 οχήματα το 2021, από τα 352.000 που εκτιμάται ότι πουλήθηκαν σε ολόκληρη τη χώρα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr