Η τράπεζα θα αγοράσει ένα οικόπεδο στο The Sandbox metaverse, το οποίο θα αναπτύξει για να προσελκύσει λάτρεις των σπορ, των e-sports και των βιντεοπαιχνιδιών, σημειώνει επίσης η ανακοίνωση.
Περισσότερες λεπτομέρειες για το πώς θα κινηθεί η HSBC στο metaverse δεν δημοσιοποιήθηκαν, αλλά ο επικεφαλής μάρκετινγκ της HSBC Ασίας-Ειρηνικού, Σουρές Μπαλάτζι, σημείωσε ότι η τράπεζα βλέπει «μεγάλες δυνατότητες στη δημιουργία νέων εμπειριών μέσω αναδυόμενων πλατφορμών».
Η συνεργασία με το The Sandbox θα επιτρέψει στην τράπεζα να «δημιουργήσει καινοτόμες εμπειρίες για νέους και υπάρχοντες πελάτες», πρόσθεσε.
Οι Gucci, Warner Music Group, The Walking Dead, Snoop Dogg και Adidas είναι μεταξύ των παγκόσμιων φιρμών που συνεργάζονται με το The Sandbox.
Τον Φεβρουάριο, η JPMorgan είπε ότι ήταν η πρώτη τράπεζα που μπήκε στο meaverse όταν αγόρασε ένα οικόπεδο στην Decentraland για να φτιάξει ένα σαλόνι υποδοχής για τους πελάτες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr