Οι ενάγοντες είχαν δώσει προθεσμία οκτώ εβδομάδων στην αυτοκινητοβιομηχανία για να εξετάσει τα αιτήματά τους, τα οποία περιελάμβαναν τον τερματισμό της παραγωγής αυτοκινήτων με μηχανή εσωτερικής καύσης μέχρι το 2030 και τον περιορισμό, μέχρι τότε, των εκπομπών άνθρακα κατά τουλάχιστον 65% από τα επίπεδα του 2018 προτού καταθέσουν την αγωγή.
Η Volkswagen είχε υποστηρίξει ότι δεν θεωρεί πως η προσφυγή στη δικαιοσύνη κατά μεμονωμένων εταιρειών είναι η κατάλληλη λύση για την αντιμετώπιση ενός ζητήματος που αφορά ολόκληρη την κοινωνία, σημειώνοντας: «Η Volkswagen δεσμεύτηκε το 2018 να ικανοποιήσει τους όρους της Συμφωνίας του Παρισιού για το Κλίμα, με την επένδυση 35 δισεκατομμυρίων ευρώ στην ηλεκτροκίνηση μέχρι το 2025».
Μια παρόμοια αγωγή είχε κατατεθεί στα τέλη Σεπτεμβρίου από τους επικεφαλής της γερμανικής περιβαλλοντικής οργάνωσης Deutsche Umwelthilfe εναντίον της BMW και της Daimler, όταν αμφότερες οι εταιρείες είχαν επίσης απορρίψει τα αιτήματα να τερματίσουν την παραγωγή αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν για την κίνησή τους ορυκτά καύσιμα μέχρι το 2030 και να περιορίσουν μέχρι τότε τις εκπομπές άνθρακα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr