Σε νεότερη ανακοίνωση που εξέδωσε το απόγευμα της Τρίτης (5/10) η εταιρεία διαβεβαιώνει ότι δεν υπήρξε κακόβουλη δράση πίσω από το πρόβλημα σύνδεσης.
Προσθέτει ακόμα ότι «δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι τα δεδομένα των χρηστών παραβιάστηκαν κατά τον χρόνο διακοπής της σύνδεσης».
Επαναλαμβάνει δε, ότι υπήρξε πρόβλημα με τα εσωτερικά συστήματα της Facebook, γεγονός που δυσκόλεψε τις προσπάθειες εντοπισμού και λύσης του προβλήματος.
Απευθυνόμενη στους χρήστες που ταλαιπωρήθηκαν, η εταιρεία προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση: «Κατανοούμε τις συνέπειες που είχαν οι διακοπές και αναγνωρίζουμε την ευθύνη που είχαμε να ενημερώνουμε τους χρήστες για τα προβλήματα στις υπηρεσίες μας. Ζητούμε συγγνώμη από όλους όσοι ταλαιπωρήθηκαν και εργαζόμαστε για να κατανοήσουμε ακριβώς τι συνέβη, ώστε να επιτύχουμε μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στις υποδομές μας».
Υπενθυμίζουμε ότι το κρασάρισμα είχε μεγάλο οικονομικό αντίκτυπο για την εταιρεία, αλλά παράλληλα την έπληξε και στην εικόνα της. Δέχθηκε πλήγμα στην αξιοπιστία της, το οποίο και προσπαθεί να γιατρέψει.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr