Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο διευθύνων σύμβουλος, Miguel Patricio, τόνισε ότι η εταιρεία θα πραγματοποιήσει τις περικοπές με σύνεση και στρατηγική, σε αντιδιαστολή με τη θητεία των προκατόχων του, όταν και τα εμπορικά σήματα της εταιρείας απώλεσαν αξία δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Παράλληλα, ο κ. Patricio, ο οποίος έγινε Διευθύνων Σύμβουλος πέρυσι, είπε ότι σκοπεύει να χρησιμοποιήσει υα κεφάλαια που θα εξοικονομηθούν για να ισχυροποιήσει τις πωλήσεις ορισμένων εμπορικών σημάτων, αυξάνοντας τις διαφημιστικές δαπάνες κατά 30% συνολικά.
Πρόσθεσε δε ότι η εταιρεία θα αναλύσει λεπτομερώς σχέδια για τις περικοπές και για μάρκες που θα στοχεύσει για περαιτέρω επένδυση, σε παρουσίαση επενδυτών την Τρίτη.
Σημειώνεται πως κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού, εμπορικά σήματα της Kraft Heinz όπως το αλλαντικό Oscar Mayer και τα μακαρόνια και τυριά Kraft, έχουν ωφεληθεί μαζί με εκείνα άλλων κολοσσών στην παραγωγή τροφίμων.
Χαρακτηριστικά, η Kraft Heinz σημείωσε ισχυρότερη αύξηση των πωλήσεων τους τελευταίους έξι μήνες από ό, τι στα τελευταία χρόνια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr