Ο στόχος αφορά και τα οκτώ εμπορικά σήματα που ανήκουν στον Inditex - Zara, Zara Home, Massimo Dutti, Pull&Bear, Bershka, Uterque, Oysho και Stradivarius – όπως έγινε γνωστό στην ετήσια συνέλευση των μετόχων την περασμένη εβδομάδα.
Σύμφωνα με το Forbes, η Inditex είναι η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία ειδών ρουχισμού στον κόσμο.
Το βαμβάκι, το λινό και το πολυέστερ -μαζί με τη βισκόζη, την οποία η εταιρεία σχεδιάζει να κάνει πιο βιώσιμη από το 2023- αποτελούν το 90% του συνόλου των πρώτων υλών που προμηθεύεται το εμπορικό σήμα.
Παράλληλα, τα κεντρικά γραφεία θα πληρούν αυστηρά «πράσινα» κριτήρια και το σύνολο των καταστημάτων θα είναι αποδοτικά με περιβαλλοντικά κριτήρια.
Ο όμιλος σχεδιάζει να χρησιμοποιεί σε ποσοστό 80% ανανεώσιμη ενέργεια σε όλες τις δραστηριότητες και να αποκλείσει από το 2020 τη χρήση πλαστικών τσαντών.
Εξάλλου, από του χρόνου το 100% των καταστημάτων θα εξοπλιστεί με δυνατότητα συλλογής ειδών ρουχισμού τα οποία οι κάτοχοί τους δεν επιθυμούν να τα κρατήσουν και τα οποία θα ανακυκλωθούν, θα οδεύσουν προς επανάχρηση ή θα δοθούν στο πλαίσιο αγαθοεργιών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr