Η αναλύτρια της GlobalData για τους τομείς ταξιδίων και τουρισμού, Laura Beaton, δίνει τη δική της οπτική γωνία για τα αποτελέσματα: «Το Brexit είναι προφανώς μια τεράστια απειλή για την αεροπορική, αλλά καθώς η αβεβαιότητα συνεχίζεται, η easyJet δεν έχει την πολυτέλεια να στέκεται σε αυτό χωρίς να αντιδρά. Αντ' αυτού, θα πρέπει να επικεντρωθεί στη βελτίωση των υπηρεσιών της και της εικόνας της. Σύμφωνα με την ετήσια αξιολόγηση της AirHelp για το 2019, η EasyJet βαθμολογήθηκε ως η δεύτερη χειρότερη αεροπορική στον κόσμο, μετά την Thomas Cook. Αν και είναι ελαφρώς άδικο να συγκρίνουμε τις αεροπορικές FSC (μεταφορείς με πλήρεις υπηρεσίες) με τις LCC (αερομεταφορείς χαμηλού κόστους) γιατί προσφέρουν εντελώς διαφορετικές υπηρεσίες, η easyJet πραγματικά χρειάζεται να σκεφτεί πώς μπορεί να κάνει βελτιώσεις».
Και συμπληρώνει: «Η easyJet έχει δείξει μια επίδοση χρονικής ακρίβειας 67% μόνο, ωστόσο πολύ καλύτερη από το 57% της Thomas Cook και ελαφρώς καλύτερη από το 65% της Ryanair. Οι πτήσεις σε καθυστέρηση μπορεί να προκαλέσουν μεγάλη δυσαρέσκεια κυρίως για τις χαμηλού κόστους που δεν έχουν να προσφέρουν κάποια άλλα ανταλλάγματα και οφέλη που θα εξισορροπήσουν την ταλαιπωρία από την καθυστέρηση.
Ωστόσο, τα αποτελέσματα εξαμήνου που έληξε τον Μάρτιο του 2019 δείχνουν ότι τα νούμερα επιβατών αυξήθηκαν και έφτασαν τους 4,9 εκατ. επιβάτες (+13,3%) , άρα παρά το Brexit η ζήτηση είναι ακόμα ισχυρή. Η πρόσφατη προσθήκη πέντε νέων δρομολογίων από το Μπρίστολ προς Ελλάδα, Γαλλία και Ιταλία είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση».
Η αναλύτρια καταλήγει, λέγοντας ότι η εταιρεία έχει ήδη προσπαθήσει να προστατευτεί από τις αρνητικές συνέπειες του Brexit για την EasyJet Europe, που έχει τα κεντρικά της στη Βιέννη. Ο όμιλος είναι πλέον πανευρωπαϊκός με τρεις αεροπορικές σε Αυστρία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr