Η εξαγορά από τον γίγαντα της τεχνολογίας, ύψους 13,7 δισεκατομμυρίων δoλαρίων του Ομίλου Whole Foods έστειλε κύματα σοκ για τον ήδη μεταβαλλόμενο κλάδο των σούπερ μάρκετ, που καταγράφει κύκλο εργασιών περί τα 800 δισ. δολάρια. Ο γάμος της Amazon και του πολυτελούς παντοπωλείου υπόσχεται να αναβαθμίσει τον τρόπο που οι πελάτες ψωνίζουν τρόφιμα από τα παντοπωλεία.
Η μείωση των τιμών στην αλυσίδα την ώρα που όλοι γνωρίζουν το υψηλό κόστος του συνόλου της λειτουργίας της, αποτελεί ένδειξη ότι η Amazon έχει πάρει την υπόθεση στα σοβαρά και σχεδιάζει να επιβληθεί σε ανταγωνιστές της, όπως οι Wal-Mart Stores Inc., η Kroger Co. και η Costco Wholesale Corp.
"Η τιμή ήταν το μεγαλύτερο εμπόδιο για τους πελάτες της Whole Foods", δήλωσε ο Μαρκ Μπάουμ, ανώτερος αντιπρόεδρος στο Food Marketing Institute, μια εταιρεία του κλάδου. "Η Amazon έχει αποδείξει ότι είναι πρόθυμη να επενδύσει για να κυριαρχήσει στις κατηγορίες που αποφασίζει να ανταγωνιστεί. Οι έμποροι λιανικής πώλησης τροφίμων όλων των μεγεθών πρέπει να δουν πραγματικά με νέο μάτι τις στρατηγικές τιμολόγησης τους".
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr