Μέχρι σήμερα, η διαχείριση του brand Pepsi γινόταν σε περισσότερο τοπικό επίπεδο. Η K. Patrick θα είναι υπεύθυνη για το management και την αρχιτεκτονική του brand Pepsi παγκοσμίως, θα ηγηθεί της επικοινωνίας του -συμπεριλαμβανομένης της εξέλιξης της πλατφόρμας «Live for now»- και παράλληλα, θα ηγηθεί της παγκόσμιας ομάδας καινοτομίας του τομέα αναψυκτικών της εταιρείας.
Η K. Patrick διαθέτει 20ετή εμπειρία στο marketing, έχοντας συνεργασθεί με ομίλους όπως Walt Disney, Gap, Calvin Klein, Revlon, NBC Universal και πιο πρόσφατα με την Playboy Enterprises. Σύμφωνα με την PepsiCo, η K. Patrick ξεχώρισε μεταξύ των υποψήφιων «λόγω της κατανόησης που φαίνεται να διαθέτει για τη λειτουργία των μαρκών μέσα στο πολιτιστικό περιβάλλον».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr