Οι επιχειρηματικές προσδοκίες για τους επόμενους μήνες έχουν βελτιωθεί κάπως, αλλά παραμένουν σε χαμηλό επίπεδο. «Οι συνθήκες είναι δύσκολες. Παρ' όλα αυτά, οι λιανοπωλητές είναι κάπως πιο αισιόδοξοι για την τρέχουσα εορταστική περίοδο αγορών», λέει ο εμπειρογνώμονας του ifo Πάτρικ Χόπνερ.
Το επιχειρηματικό κλίμα για τις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων και τα καταστήματα ένδυσης είναι επί του παρόντος πιο ευνοϊκό από ό,τι στον τομέα του λιανικού εμπορίου στο σύνολό του. Το κλίμα μεταξύ των καταστημάτων επίπλων και ειδών σπιτιού, των καταστημάτων ποδηλάτων και τροφίμων είναι, ωστόσο, λιγότερο ευνοϊκό από ό,τι στον τομέα του λιανικού εμπορίου στο σύνολό του.
Οι έμποροι λιανικής σχεδιάζουν αυξήσεις των τιμών πώλησης για τους επόμενους μήνες. «Οι καταναλωτές μπορούν να αναμένουν ότι θα πληρώνουν περισσότερα για το ίδιο προϊόν στο ταμείο, ιδίως όταν πρόκειται για τρόφιμα και έπιπλα», λέει ο Χόπνερ, ενώ στα είδη με τις πιο χαμηλότερες τιμές αναμένεται να είναι τα ποδήλατα, τα αυτοκίνητα και τα ηλεκτρικά είδη ευρείας κατανάλωσης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr