Το Ευρωκοινοβούλιο υποστηρίζει ότι, το ντοκιμαντέρ μικρού μήκους, το οποίο υπογραμμίζει τη σημασία της εκλογικής διαδικασίας και της διαφύλαξης της δημοκρατίας, έχει προβληθεί πάνω από 190 εκατ. φορές από τις 29 Απριλίου.
Αδυνατεί, όμως, να πει πόσοι ευρωπαίοι πολίτες το είδαν και πόσοι απ’ αυτούς επηρεάσθηκαν, ώστε να πάνε να ψηφίσουν.
Το βίντεο αυτό ωστόσο, το οποίο αποτελεί το κύριο εργαλείο των ενημερωτικών δράσεων του Κοινοβουλίου για τις εκλογές δείχνει να αγνοεί το «χάσμα των γενεών στην Ευρώπη, αφού αποτελείται από μαρτυρίες ηλικιωμένων πολιτών από διάφορες χώρες της ΕΕ που αφηγούνται στις επόμενες γενιές τις ιστορίες τους για τη δημοκρατία - υπογραμμίζοντας ότι η δημοκρατία και οι εκλογές δεν πρέπει να θεωρούνται δεδομένες.
Εκτός από τις 190 εκατομμύρια προβολές (έως τις 12 Μαΐου) σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ιστοτόπους «streaming», «έξυπνες» τηλεοράσεις και οθόνες κινητών τηλεφώνων, το βίντεο στις διάφορες μορφές του για την τηλεόραση και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει προβληθεί μέχρι στιγμής από περισσότερα από 63 τηλεοπτικά κανάλια σε 21 χώρες και θα συνεχίσει να προβάλλεται τις επόμενες εβδομάδες.
Με το σλόγκαν «Αξιοποίησε την ψήφο σου. Για να μην αποφασίσουν άλλοι για εσένα.» η δεύτερη φάση της θεσμικής προεκλογικής εκστρατείας του Κοινοβουλίου αναδεικνύει τη σημασία της δημοκρατίας. Πιο συγκεκριμένα, το κεντρικό βίντεο της εκστρατείας διερευνά περαιτέρω την ιστορία πολλών ευρωπαϊκών χωρών και τη σημασία της προστασίας των δημοκρατικών αξιών και αρχών.
Αναμφίβολα, η επίδραση του εν λόγω σποτ θα φανεί μετά τις εκλογές και είναι αμφίβολο αν θα είναι η αναμενόμενη.
Νίκος Ρούσσης – Στρασβούργο
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr