Οπως μεταδίδει το CNBC, η μεγαλύτερη μάρκα ομορφιάς στον κόσμο ανακοίνωσε την Πέμπτη πωλήσεις για το τέταρτο τρίμηνο κάτω από τις προβλέψεις, αυξημένες κατά 2,8%, στα 10,6 δισεκατομμύρια ευρώ.
Οι αναλυτές της Barclays είχαν προβλέψει ένα ποσό κοντά στα 10,9 δισ. ευρώ, σύμφωνα με το Reuters.
Η εταιρεία κατέγραψε επίσης αύξηση 7,6% στις πωλήσεις ολόκληρου του 2023, στα 41,18 δισεκατομμύρια ευρώ.
Οι πωλήσεις στη Βόρεια Ασία, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, υποχώρησαν 6,2% κατά την τρίμηνη περίοδο. Οι πωλήσεις κατά τα άλλα αυξήθηκαν στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική.
Ο CEO Nicolas Hieronimus δήλωσε την Παρασκευή ότι η εταιρεία παραμένει πολύ φιλόδοξη στην Κίνα, προσθέτοντας ότι έχει ισχυρά σχέδια ανάπτυξης για τη χώρα το 2024 και μετά, σύμφωνα με το Reuters.
Γενικότερα, ο τομέας της πολυτέλειας βρίσκεται υπό πίεση από τα τέλη του 2023, καθώς οι δύσκολες μακροοικονομικές και γεωπολιτικές συνθήκες έχουν επιβαρύνει τις καταναλωτικές δαπάνες, κυρίως στις ΗΠΑ και την Κίνα.
Παρόλα αυτά, ορισμένες μάρκες υψηλής ποιότητας φαίνεται να έχουν αντισταθεί στην τάση, συνεχίζοντας να προσελκύουν όλο και πιο επιλεκτικούς αγοραστές.
Οι μετοχές της Hermes
Σημείωσαν άνοδο 5,1% την Παρασκευή, αφού ανακοίνωσαν αύξηση των πωλήσεων, καθώς οι πλούσιοι καταναλωτές συνεχίζουν να αναζητούν τις αποκλειστικές τσάντες Birkin και τα μεταξωτά μαντήλια της, παρά την άνοδο των τιμών.
Τα έσοδα του τέταρτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 18% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες στα 3,36 δισ. ευρώ, ενώ τα έσοδα του έτους αυξήθηκαν κατά 21% στα 13,42 δισ. ευρώ. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης σχέδια για έκτακτο μέρισμα 10 ευρώ ανά μετοχή.
Μιλώντας την Παρασκευή, ο εκτελεστικός πρόεδρος Axel Dumas δήλωσε ότι οι τιμές των προϊόντων είναι πιθανό να αυξηθούν κατά μέσο όρο 8% έως 9% το 2024, σύμφωνα με το Bloomberg, κάτι που, όπως είπε, είναι ενδεικτικό της συνεχούς ελκυστικότητας της εταιρείας σε μια ολοένα και πιο «πολωμένη» αγορά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr