Αυτή η νέα ονομασία, η οποία αποκαλύφθηκε με την ευκαιρία της έναρξης της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού Fitur, που πραγματοποιείται μέχρι την Κυριακή στη Μαδρίτη, συνοδεύεται από ένα νέο λογότυπο, το οποίο αναπαριστά μια ανθρώπινη φιγούρα σε κίνηση, και από ένα νέο σλόγκαν: «να φέρουμε τον κόσμο πιο κοντά».
Επιτρέπει στην υπηρεσία «να απομακρυνθεί από ακρωνύμια» όπως WTO ή OMT (σ.σ.: τα ακρωνύμια του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού στα αγγλικά και τα γαλλικά αντιστοίχως) και να κάνει «περισσότερο προσβάσιμη» την εικόνα του για τον πληθυσμό, διαβεβαιώνει σε ανακοίνωσή του ο θεσμός, ο οποίος δημιουργήθηκε το 1974 για να αναπτύξει και να προωθήσει τον τουρισμό στον κόσμο.
Ο θεσμός αυτός του ΟΗΕ, τον οποίο διευθύνει από το 2018 ο Γεωργιανός Ζουράμπ Πολολικασβίλι, συνασπίζει 160 κράτη μέλη και διαθέτει περιφερειακά γραφεία στην Ιαπωνία, τη Σαουδική Αραβία, τη Βραζιλία και το Μαρόκο, επιπλέον της έδρας του στην ισπανική πρωτεύουσα.
Δημοσιοποιεί τακτικά εκτιμήσεις και προβλέψεις για την τουριστική κίνηση κατά περιφέρειες και κατά χώρα, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Σύμφωνα με το τελευταίο βαρόμετρό του, που δημοσιεύθηκε την Παρασκευή, 1,3 δισ. τουρίστες ταξίδεψαν πέρυσι στο εξωτερικό, δηλαδή 88% του επιπέδου του 2019, τελευταίου έτους πριν από την πανδημία της Covid-19.
Οι εισπράξεις από το διεθνή τουρισμό έφθασαν, από την πλευρά τους, το 1,4 τρισεκατομμύριο δολάρια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr