Το θεσμικό πλαίσιο για τη δυναμική τιμολόγηση είναι ήδη σε ισχύ, όπως τόνισε η κ. Σδούκου, ενώ όσο αυξάνεται η χρήση ηλεκτρικών οχημάτων είναι σημαντικό να γίνεται και βέλτιστη χρήση της ενέργειας.
«Η φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων πρέπει να γίνεται όταν οι τιμές είναι χαμηλές και να σταματά όταν η ζήτηση είναι υψηλή. Αυτό μπορεί να γίνει με την ψηφιοποίηση του δικτύου, τους έξυπνους μετρητές και την εισαγωγή δυναμικής τιμολόγησης στους λογαριασμούς, ώστε να υπάρχει κίνητρο για τους καταναλωτές να προσαρμόζουν τις ώρες φόρτισης, κάτι που γίνεται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες όπως η Δανία και η Μ. Βρετανία», σημείωσε.
Σύμφωνα με την υφυπουργό, το 2030 προβλέπεται να κυκλοφορούν στην Ελλάδα 500.000 ηλεκτρικά οχήματα, όμως παράλληλα με την υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων πρέπει να γίνει «πράσινη» και η παραγωγή ενέργειας. Πέρα από τις οδικές μεταφορές, σχεδιάζεται και το πρώτο ηλεκτρικό Ferry Boat για τη γραμμή Γαλατάς - Πόρος.
Στα πλαίσια του συνεδρίου, ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ Αναστάσιος Μάνος αποκάλυψε ότι ενώ ο νόμος προβλέπει δήλωση των φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων στον Διαχειριστή, από τους 10.000 φορτιστές οχημάτων που έχουν εγκατασταθεί έχει δηλωθεί μόνο το 6%.
«Αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί, θα κόψουμε την παροχή στους φορτιστές που δεν είναι δηλωμένοι», είπε, ενώ ανέφερε πως ο ΔΕΔΔΗΕ μπορεί να ανταπεξέλθει στις ανάγκες της ηλεκτροκίνησης και να προσφέρει οφέλη στους χρήστες ηλεκτρικών οχημάτων με χαμηλές τιμές σε συγκεκριμένες ώρες, αλλά και τη δυνατότητα πώλησης ενέργειας από την μπαταρία του αυτοκινήτου τους όταν οι τιμές είναι υψηλές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr