Σύμφωνα με την Κομισιόν, οι τελευταίες αναφορές δείχνουν ότι το YouTube επέκτεινε την πολιτική ιατρικής παραπληροφόρησης για να συμπεριλάβει ισχυρισμούς για εμβόλια που έρχονται σε αντίθεση με τη συναίνεση των τοπικών υγειονομικών αρχών ή του ΠΟΥ.
Οι δράσεις των εταιρειών
Το TikTok αύξησε τον αριθμό των λέξεων-κλειδιών / hashtag που μπορούν να ενεργοποιήσουν ετικέτες και banner που σχετίζονται με την COVID-19 και τα εμβόλια.
Το Twitter ενημέρωσε την πολιτική του σχετικά με τις παραπλανητικές πληροφορίες για τα εμβόλια.
Το LinkedIn της Microsoft έχει διευρύνει τη συνεργασία με παράγοντες επιρροής στην Ευρώπη για τη διάδοση έγκυρων μηνυμάτων σχετικά με τον εμβολιασμό.
Η Meta / Facebook έχει ενημερώσει τις πολιτικές της παγκοσμίως σχετικά με τον εμβολιασμό παιδιών κατά της COVID-19, για παράδειγμα ψευδές περιεχόμενο που υποστηρίζει ότι τα εμβόλια δεν υπάρχουν για παιδιά ή ότι είναι μη ασφαλή και μη ελεγμένα.
Ενίσχυση του κώδικα πρακτικής για την παραπληροφόρηση
Πρόσφατα, 26 νέοι υποψήφιοι υπογράφοντες εντάχθηκαν στη διαδικασία σύνταξης για την ενίσχυση του Κώδικα Πρακτικής για την Παραπληροφόρηση, η οποία αναμένεται πλέον έως τα τέλη Μαρτίου 2022.
Το εκτεταμένο χρονοδιάγραμμα θα επιτρέψει στους υπογράφοντες να συντάξουν ένα ισχυρό μέσο με λεπτομερείς δεσμεύσεις.
Η Επιτροπή προτρέπει τα υπογράφοντα μέρη να πραγματοποιήσουν την αναθεώρηση ταχέως, τηρώντας τις κατευθυντήριες γραμμές της, και να εντείνουν τις προσπάθειές τους για το πρόγραμμα παρακολούθησης, λαμβάνοντας υπόψη τις πρόσφατες συστάσεις της Ομάδας Ευρωπαϊκών Ρυθμιστών Υπηρεσιών Οπτικοακουστικών Μέσων (ERGA).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr