Συγκεκριμένα, αν και οι οικονομολόγοι έκαναν λόγο για μηνιαία αύξηση 0,8% και ετήσια 0,4%, τελικά, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat, οι πωλήσεις «τσίμπησαν» μόλις 0,3%.
Οι πωλήσεις τροφίμων, ποτών και καπνού μειώθηκαν 1,7% σε μηνιαία βάση και κατά 1,9% σε ετήσια βάση, περιορίζοντας συνολικά την άνοδο του δείκτη αν και οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου ενισχύθηκαν.
Αυτού του είδους οι πωλήσεις, που έτσι κι αλλιώς ήταν ισχυρές από την αρχή της πανδημίας, αυξήθηκαν 9% από τον Ιούλιο, έπειτα από δύο μήνες πτώσης, ενώ αυξήθηκαν 8,5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Η μεγαλύτερη μηνιαία άνοδος καταγράφηκε στη Μάλτα (+2,7%), την Ιρλανδία (+2,5%) και τη Σλοβακία (+2,0%), ενώ η μεγαλύτερη πτώση σε Δανία (-1,4%), Εσθονία και Γαλλία (-1,2% και για τις δύο)
Σε επίπεδο έτους, η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε πάλι στη Μάλτα (+19,6%), την Κροατία (+18,1%) και τη Σλοβενία (+12,3%), ενώ οι μεγαλύτερες μειώσεις σε Βέλγιο (-4,9%), Γαλλία (-2,1%), Ισπανία και Λουξεμβούργο (-1,3% αμφότερες). .
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr