"Μέσω του Android και του καταστήματος εφαρμογών Google Play, η Google κατέχει δεσπόζουσα θέση που της επιτρέπει να ελέγχει την ικανότητα επικοινωνίας που έχουν οι προγραμματιστές εφαρμογών με τους τελικούς χρήστες", δήλωσε η ρυθμιστική αρχή, προσθέτοντας ότι σχεδόν τα τρία τέταρτα των Ιταλών χρησιμοποιούν smartphone που λειτουργούν με Android .
Η ρυθμιστική αρχή δήλωσε ότι η Google δεν επέτρεψε στη JuicePass, μια εφαρμογή υπηρεσιών ηλεκτρικών οχημάτων (EV) από την Enel X, να λειτουργεί σε Android Auto - το οποίο επιτρέπει στις εφαρμογές να χρησιμοποιούνται κατά την οδήγηση - περιορίζοντας άδικα τη χρήση της εφαρμογής, ενώ ταυτόχρονα ευνοώντας τους Χάρτες Google.
Η Google δεν επιτρέπει την εφαρμογή στο Android Auto για δύο χρόνια, γεγονός που θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο την ικανότητα της Enel X να δημιουργήσει μια βάση χρηστών, εξήγησε ο παρατηρητής.
"Η αμφισβητούμενη συμπεριφορά μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη της ηλεκτρονικής κινητικότητας σε μια κρίσιμη φάση ... με πιθανές αρνητικές επιπτώσεις στην εξάπλωση των ηλεκτρικών οχημάτων", δήλωσε ο αντιμονοπωλιακός ρυθμιστής.
Η Enel X είναι το τμήμα «e-solutions» του ιταλικού βοηθητικού προγράμματος Enel και το Juice Pass επιτρέπει κυρίως στους χρήστες να βρίσκουν σταθμούς φόρτισης στους χάρτες και να βλέπουν τις λεπτομέρειες τους.
Εκτός από το πρόστιμο, η ρυθμιστική αρχή ζήτησε από την Google να διαθέσει το JuicePass στο Android Auto.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr