Η επένδυση είναι κατά 54% μεγαλύτερη από την προηγούμενη (2015-2019).
Ο (Χριστιανοκοινωνιστής) ομοσπονδιακός υπουργός Μεταφορών Αντρέας Σόιερ, ο επικεφαλής των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (Deutsche Bahn) Ρίχαρντ Λουτς και ο επικεφαλής υποδομών της Deutsche Bahn Ρόναλντ Πόφαλα υπέγραψαν σήμερα νέα συμφωνία η οποία προβλέπει την εν λόγω επένδυση μέχρι το 2030.
Το κράτος θα συμμετέχει με 62 δισ. ευρώ και οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι με 24 δισεκ. ευρώ.
Ο Αντρέας Σόιερ, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ, έκανε λόγο για μια «ιστορική ημέρα. Θα είναι ο αιώνας των σιδηροδρόμων. Πρόκειται για μια επίθεση εκσυγχρονισμού σε βαθμό υπερθετικό. Αναμένω ότι οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι θα εκμεταλλευτούν την ευκαιρία. Τα δρομολόγια των τρένων πρέπει να είναι ακριβέστερα, πιο αξιόπιστα και καλύτερα. Ανυπομονώ να υπάρξουν σε εύθετο χρόνο σημαντικές βελτιώσεις».
Ο Ρίχαρντ Λουτς είπε ότι για να υπάρξει μεγαλύτερη ακρίβεια στα δρομολόγια «προϋπόθεση εκ των ων ουκ άνευ είναι να υπάρχουν αποδοτικές υποδομές. Από αυτό θα επωφεληθούν οι επιβάτες». Έκανε όμως επίσης σαφές ότι οι βελτιώσεις απαιτούν χρόνο, «η δε ενόχληση των επιβατών λόγω των εργοταξίων θα μειωθεί με ένα φιλικό προς αυτούς τρόπο».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr