Ειδικότερα, η εφημερίδα γράφει ότι σύμβουλοι της κυβέρνησης επισημαίνουν πως η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων μπορεί να «κοστίσει» 410.000 θέσεις εργασίας στη Γερμανία έως το 2030, καθώς μόνο στην παραγωγή κινητήρων και κιβωτίων ταχυτήτων, περίπου 88.000 θέσεις εργασίας θα κινδυνεύσουν, σύμφωνα με στοιχεία της έκθεσης της Εθνικής Πλατφόρμας για το Μέλλον της Κινητικότητας (NPM), μιας επιτροπής που συμβουλεύει τη γερμανική κυβέρνηση.
Οι μηχανές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αποτελούνται από λιγότερα μέρη και απαιτούν λιγότερη συντήρηση σε σχέση με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, γεγονός που θα οδηγήσει σε απολύσεις, ανέφερε η έκθεση.
Η παραγωγή οχημάτων θα αυτοματοποιηθεί ακόμα περισσότερο και δεν θα επαρκεί για να στηρίξει το σημερινό επίπεδο θέσεων εργασίας, ανέφερε σύμφωνα με τη Handelsblatt ο πρόεδρος της NPM Χένινγκ Κάγκερμαν.
Το 2018, η απασχόληση στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έφθασε τους 834.000 εργαζομένους, το υψηλότερο επίπεδο από το 1991.
«Μη ρεαλιστικό, ακραίο σενάριο» η πρόβλεψη της NPM
Ο βασικός φορέας της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας VDA, που τον Δεκέμβριο προειδοποίησε για περισσότερες περικοπές θέσεων εργασίας το 2020 λόγω μείωσης των πωλήσεων αυτοκινήτων παγκοσμίως, σημείωσε ότι η πρόβλεψη της NPM βασίστηκε σε ένα «μη ρεαλιστικό ακραίο σενάριο», ανέφερε στέλεχος του VDA σύμφωνα με τη Handelsblatt.
Η αυτοκινητοβιομηχανία, σημαντικός κινητήριος μοχλός της ανάπτυξης στη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή οικονομία, επιταχύνει τα σχέδια για την κυκλοφορία ηλεκτρικών οχημάτων, υπό τις πιέσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης για περαιτέρω μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr