Σύμφωνα με τους New York Times, η ανταλλαγή των δεδομένων επρόκειτο να ωφελήσει όλους μέσα από διαφημιστικούς σκοπούς που θα έκαναν τα προϊόντα των εταιρειών πιο ελκυστικά.
«Ειδικές» συμφωνίες για εξαίρεση από τους κανόνες απορρήτου
Η έρευνα των δημοσιογράφων της εφημερίδας έδειξε ότι το Facebook επέτρεψε στη μηχανή αναζήτησης της Bing να βλέπει τα ονόματα σχεδόν όλων των φίλων των χρηστών του Facebook χωρίς τη συγκατάθεσή τους, ενώ έδωσε τη δυνατότητα να διαβάζονται τα προσωπικά μηνύματα των χρηστών του από το Netflix και το Spotify. Στην Amazon δόθηκε η δυνατότητα να αντλεί τα ονόματα χρηστών και τα στοιχεία επικοινωνίας τους μέσω των φίλων τους, ενώ η Yahoo μπορούσε ακόμα και να παρακολουθεί προβολές stream από post φίλων. Παράλληλα, Sony, Microsoft και Amazon είχαν πρόσβαση σε διευθύνσεις email χρηστών μέσω λογαριασμών των φίλων τους.
Οι παραπάνω εταιρείες είχαν πρόσβαση στα δεδομένα των χρηστών μέσα από συμφωνίες που τους εξαιρούσαν από τους βασικούς κανόνες απορρήτου του Facebook.
Αντίστοιχες συνεργασίες είχαν γίνει και με εταιρείες κατασκευής smartphones, ανάμεσά τους και η Apple, με πρόσβαση σε αριθμούς επαφών και καταχωρίσεις ημερολογίου των χρηστών.
Σε συνέχεια του σκανδάλου με την Cambridge Analytica το Μάρτιο του 2018, το Facebook έχει κλονίσει την εμπιστοσύνη των χρηστών του. Διαψεύδοντας τις παραπάνω πληροφορίες ο Στιβ Σάτερφιλντ, διευθυντής του τμήματος Προστασίας του Απορρήτου και Ιδιωτικότητας του Facebook δήλωσε ότι «Οι συνεργάτες του Facebook δεν μπορούν να αγνοήσουν τις ρυθμίσεις προστασίας απορρήτου των χρηστών και είναι λάθος να ισχυρίζεται κανείς ότι μπορούν να το κάνουν».
«Ειδικές» συμφωνίες για εξαίρεση από τους κανόνες απορρήτου
Η έρευνα των δημοσιογράφων της εφημερίδας έδειξε ότι το Facebook επέτρεψε στη μηχανή αναζήτησης της Bing να βλέπει τα ονόματα σχεδόν όλων των φίλων των χρηστών του Facebook χωρίς τη συγκατάθεσή τους, ενώ έδωσε τη δυνατότητα να διαβάζονται τα προσωπικά μηνύματα των χρηστών του από το Netflix και το Spotify.
Στην Amazon δόθηκε η δυνατότητα να αντλεί τα ονόματα χρηστών και τα στοιχεία επικοινωνίας τους μέσω των φίλων τους, ενώ η Yahoo μπορούσε ακόμα και να παρακολουθεί προβολές stream από post φίλων. Παράλληλα, Sony, Microsoft και Amazon είχαν πρόσβαση σε διευθύνσεις email χρηστών μέσω λογαριασμών των φίλων τους.
Οι παραπάνω εταιρείες είχαν πρόσβαση στα δεδομένα των χρηστών μέσα από συμφωνίες που τους εξαιρούσαν από τους βασικούς κανόνες απορρήτου του Facebook.
Αντίστοιχες συνεργασίες είχαν γίνει και εταιρείες κατασκευής smartphones, ανάμεσά τους και η Apple με πρόσβαση σε αριθμούς επαφών και καταχωρίσεις ημερολογίου των χρηστών.
Σε συνέχεια του σκανδάλου με την Cambridge Analytica το Μάρτιο του 2018, το Facebook έχει κλονίσει την εμπιστοσύνη των χρηστών του. Διαψεύδοντας τις παραπάνω πληροφορίες ο Στιβ Σάτερφιλντ, διευθυντής του τμήματος Προστασίας του Απορρήτου και Ιδιωτικότητας του Facebook δήλωσε ότι «Οι συνεργάτες του Facebook δεν μπορούν να αγνοήσουν τις ρυθμίσεις προστασίας απορρήτου των χρηστών και είναι λάθος να ισχυρίζεται κανείς ότι μπορούν να το κάνουν».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr