Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι «Όλοι γνωρίζαμε λίγο πολύ ότι τα προσωπικά δεδομένα έχουν το κόστος τους -μερικές φορές είναι χρυσός-, και ότι οι χρήστες των μηχανών αναζήτησης και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πληρώνουν δίνοντας προσωπικές πληροφορίες. Πολλοί δεν ενδιαφέρονται για το τι συμβαίνει».
Παράλληλα τονίζεται ότι «Οι καταναλωτές πρέπει να ενημερώνονται κατανοητά και ολοκληρωμένα από το Facebook. Kαι όλοι πρέπει να νιώθουν βέβαιοι ότι τα προσωπικά τους δεδομένα δεν θα χρησιμοποιηθούν για άλλους σκοπούς. Αυτή όμως την εμπιστοσύνη κινδυνεύει να χάσει πλέον το Facebook» γράφει η γερμανική εφημερίδα στον απόηχο της πιθανολογούμενης παράνομης χρήσης προσωπικών δεδομένων των χρηστών του μέσου κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια της τελευταίας προεκλογικής εκστρατείας στις ΗΠΑ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr