Πιο αναλυτικά, όπως μεταδίδει το Bloomberg, η Επιτροπή Εποπτείας κρατικών περιουσιακών στοιχείων της Κίνας ανακοίνωσε μέσω της ιστοσελίδας της ότι οι China Ocean Shipping Group και η China Shipping Group θα συγχωνεύσουν τις δραστηριότητές τους, χωρίς ωστόσο να ανακοινώνονται οι όροι της αναδιάρθρωσης.
Σύμφωνα πάντως με το Reuters, η China Shipping υποστηρίζει πως η συγχώνευση με την Cosco θα επικεντρώθεί στην μεταφορά φορτίου, στο container shipping και στις υπηρεσίες μεταφοράς πετρελαίου.
Αν ολοκληρωθεί η συγχώνευση των δύο κύριων κινεζικών ναυτιλιακών γραμμών, η συνδυασμένη οντότητα που θα προκύψει θα κατέχει μερίδιο 7,7% στην αγορά container, ξεπερνώντας την Hapag-Lloyd και καταλαμβάνοντας την τέταρτη θέση στον κλάδο, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Alphaliner. Η CMA CGM, που στις αρχές της εβδομάδας αγόρασε την Neptune Orient Lines της Σιγκαπούρης, θα διατηρήσει την τρίτη θέση με μερίδιο 11,5%.
Να σημειωθεί ότι ο τζίρος των εταιρειών αυτών ξεπερνά τα 40 δισ. ευρώ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr