Πιο συγκεκριμένα, από τον Ιανουάριο ως τον Σεπτέμβριο, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε περισσότερα από 7,49 εκατομμύρια αυτοκίνητα, έναντι 7,43 εκατομμυρίων της γερμανικής ανταγωνίστριάς της, η οποία δεν είχε ακόμη επηρεαστεί εκείνη την περίοδο από το σκάνδαλο με τις παραποιημένες τιμές ρύπων, το οποίο έγινε γνωστό κατά το δεύτερο μισό του Σεπτεμβρίου.
Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες είδαν τις πωλήσεις τους να μειώνονται περίπου στο ίδιο ποσοστό, δηλαδή κατά 1,5%. Στην περίπτωση της Toyota, η πτώση αυτή εξηγείται από μια μείωση των πωλήσεων κατά 7,8% στην Ιαπωνία, λόγω της εύθραυστης ανάκαμψης της οικονομίας στη χώρα.
Όσον αφορά στη Volkswagen, η πτώση των πωλήσεων οφείλεται στην αστάθεια σε ορισμένες αγορές, όπως στην Κίνα και τη Βραζιλία.
Ωστόσο, τον πραγματικό αντίκτυπο στις πωλήσεις θα καθορίσουν τα στοιχεία των επόμενων μηνών.
Όπως δήλωσε ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Ματίας Μίλερ, το σκάνδαλο που πλήττει την αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει προκαλέσει προς το παρόν "βουτιά" στις πωλήσεις.
Να σημειωθεί ότι ορισμένοι αναλυτές πιστεύουν ότι οι αντιπρόσωποι της Volkswagen συναινούν σε μεγάλες εκπτώσεις προς τους πελάτες για να διατηρήσουν υψηλά τις παραγγελίες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr