Οι same store πωλήσεις εκτός των καυσίμων αυξήθηκαν 2% στις 16 εβδομάδες μέχρι τις 28 Σεπτεμβρίου, σε σχέση με την αύξηση κατά 0,8% στο α΄ τρίμηνο.
Η Sainsbury δήλωσε ότι ήταν η μόνη μεγάλη σούπερ μάρκετ αλυσίδα που αύξησε το μερίδιο της αγοράς στη διάρκεια της περιόδου, προσθέτοντας ότι οι online δραστηριότητες αυξήθηκαν 15% στη διάρκεια του τριμήνου και τώρα κοστίζουν υψηλότερα των 1 δισ. στερλίνων σε ετήσια βάση.
«Αν και αρχίζουμε να βλέπουμε ενθαρρυντικά σημάδια σε βασικούς οικονομικούς δείκτες, η προσέγγιση των καταναλωτών μας, η οποία ξεκίνησε στην αρχή της κρίσης, έχει επιμείνει και συνεχίζει», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Justin King.
Οι μετοχές της εταιρείας έκλεισαν την Τρίτη στις 390 πένες αποτιμώντας την εταιρεία στις 7,42 δισ. στερλίνες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr