Επιχειρησιακές αποδόσεις σε παγκόσμιο επίπεδο ανά εταιρεία
Τα έσοδα της Home Entertainment Company (Οικιακή Ψυχαγωγία) της LG, αυξήθηκαν κατά 4% από το προηγούμενο τρίμηνο και κατά 19% ΥοΥ, καθώς η ζήτηση για τηλεοράσεις με επίπεδη οθόνη παρουσίασε σημαντική άνοδο, οδηγώντας σε πωλήσεις ύψους 5,4 τρις KRW (4,6 δις USD) και λειτουργικό κέρδος 28 δις KRW (24 εκατομμυρίων USD). Η διάθεση τηλεοράσεων με επίπεδη οθόνη σημείωσε άλμα κατά 47%, φτάνοντας τις 6,3 εκατομμύρια μονάδες σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους. Η εταιρεία προβλέπει ότι η ισχυρή ζήτηση, η επέκταση της γκάμας προϊόντων υψηλής ποιότητας και η παρουσίαση νέων τηλεοράσεων τεχνολογίας LED, θα εξακολουθήσει να ωθεί υψηλότερα τα κέρδη της LG Home Entertainment Company και στο τρίτο τρίμηνο του 2010.
Η Mobile Communications Company (Κινητή Τηλεφωνία) της LG εμφάνισε πωλήσεις 30,6 εκ. μονάδων (συσκευών) σε αυτό το τρίμηνο, σημειώνοντας αύξηση 13% QoQ και 2% ΥοΥ, ως αποτέλεσμα της συνεχιζόμενης ανάπτυξης στις αναδυόμενες αγορές και της εισαγωγής νέων «έξυπνων» τηλεφωνικών συσκευών, όπως τα Ally και Optimus Q. Οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση 5,8% QoQ, αλλά σημείωσαν πτώση 29,5% YoY, και το περιθώριο λειτουργικού κέρδους για τις φορητές συσκευές κατέγραψε απώλεια YoY, κυρίως λόγω των επενδύσεων σε Έρευνα και Ανάπτυξη και την επέκταση του δικτύου διανομής στις αναδυόμενες αγορές για μελλοντική ανάπτυξη.
Η Home Appliance Company (Οικιακές Συσκευές) επέδειξε σταθερά θετικές επιδόσεις με αύξηση 16,5 ΥοΥ (29% σε βάση USD), με πωλήσεις ύψους 2,7 τρις KRW (2,3 δις USD) και λειτουργικό κέρδος 185 δις KRW (159 εκατομμυρίων USD). Ειδικότερα, η επέκταση των πωλήσεων με πρωτοπορία στις αγορές της Βόρειας Αμερικής, της Ασίας, της Μ. Ανατολής και της Αφρικής και η αύξηση της ζήτησης σε αναπτυσσόμενες αγορές, οδήγησε σε αύξηση των πωλήσεων κατά 30% YoY στις αγορές του εξωτερικού. H Home Appliance Company στοχεύει στη συνέχιση της ισχυρής της απόδοσης, με την παρουσίαση νέων προϊόντων, όπως το πλυντήριο 6 Motion Front Loading (εμπρόσθιας φόρτωσης) με τεχνολογία Direct Drive και Γραμμικό Συμπιεστή, ενώ παράλληλα θα επεκτείνει τις δραστηριότητές της στους κλάδους υγείας και OEM.
Η Air Conditioning Company (Κλιματισμός) της LG, κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 0,3% (αύξηση 11% σε USD) ΥοΥ, φτάνοντας τα 1,6 τρις KRW (1,4 δις USD), ενώ το λειτουργικό κέρδος ανήλθε στα 59 δις KRW (51 εκατομμύρια USD). Η εταιρεία στοχεύει στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς της παγκοσμίως, παρουσιάζοντας νέα προϊόντα με υψηλή ενεργειακή απόδοση, και την αύξηση των επενδύσεων στις ηλιακές κυψέλες και το φωτισμό LED, ως κεντρικούς άξονες για τη μελλοντική της ανάπτυξη.
Η Business Solutions Company (Επαγγελματικές Λύσεις) κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 14,7% ΥοΥ, με τις πωλήσεις να ανέρχονται στα 1,2 τρις KRW (1 δις USD), κυρίως χάρη στην αυξημένη ζήτηση παγκοσμίως για Monitor TVs και οθόνες Η/Υ με τεχνολογία LED. Η Business Solutions Company θα συνεχίσει την αναζήτηση νέων ευκαιριών, με στόχο την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της στον κλάδο του εμπορίου και του αυτοκινήτου, παρουσιάζοντας νέες ολοκληρωμένες λύσεις και εδραιώνοντας επιτυχημένες συνεργασίες.
Το καθαρό κέρδος του 2ου τριμήνου του 2010 παρουσίασε αύξηση κατά 27% QoQ, φτάνοντας στα 856 δις KRW (736 εκατομμύρια USD), που οφείλεται σε κυλιόμενο κέρδος ύψους 815 δις KRW, το οποίο προέκυψε από τη διακοπή λειτουργιών και τον αποκλεισμό συμμετοχής της LG Innotek στα ενοποιημένα αποτελέσματα της LG. Η LG Innotek αποκλείσθηκε από τα στοιχεία αυτά, λόγω της πτώσης της συμμετοχής της LG Electronics κάτω από το 50% τον Απρίλιο, ως αποτέλεσμα της έκδοσης μετοχών από την LG Innotek, που προήλθε από τη μετατροπή μετατρέψιμων ομολογιακών δανείων και ομολόγων με δικαιώματα προαίρεσης.
Η LG υιοθέτησε τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (IFRS) το 2010, με στόχο την ενοποίηση των παγκοσμίων λογιστικών προτύπων της και των προτύπων χρηματοοικονομικής αναφοράς. Οι 94 θυγατρικές εταιρείες, στις οποίες η LG κατέχει ποσοστό πάνω από το 50% των μετοχών με δικαίωμα ψήφου, ενοποιήθηκαν βάσει των IFRS.
Η LG Electronics, αναμένει ήπια ανάπτυξη το 3ο τρίμηνο του 2010, λόγω της συνεχιζόμενης παγκόσμιας οικονομικής ανάκαμψης. H LG θα συνεχίσει να παρουσιάζει νέα προϊόντα σε βασικές κατηγορίες, όπως τα smart phones, ενώ θα επενδύει εντατικά σε Έρευνα και Ανάπτυξη, στο marketing και στην ανάπτυξη προϊόντων κορυφαίας ποιότητας, με στόχο τη διασφάλιση της πρωτοκαθεδρίας στις αντίστοιχες κατηγορίες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr