Οι εξελίξεις αυτές και η ενδεχόμενη μείωση της ζήτησης από την Κίνα στο πλαίσιο της αποθέρμανσης της οικονομίας, οδήγησαν την Ένωση Μεταλλευτικών Εταιρειών της Ινδίας να ανακοινώσει ότι μπορεί να μειώσει την παραγωγή της αν συνεχιστεί η κατάσταση αυτή.
Οι τρεις μεγαλύτερες ινδικές μεταλλευτικές, σύμφωνα με την Barry Rogliano, τις δύο τελευταίες εβδομάδες δεν δέχθηκαν ούτε μια παραγγελία, ενώ περίμεναν αναθέρμανση των παραγγελιών μετά τη λήξη των μουσώνων που θα επέτρεπαν την ασφαλή μεταφορά των σιδηρομεταλλευμάτων με πλοία.
Οι ναύλοι στα capes υποχώρησαν στα 34.647 dwt. Αντίθετα, τα panamax-εκτός νοτίου Ατλαντικού- έδειξαν κινητικότητα, με τους ναύλους να σταθεροποιούνται. Για τα handymax η ζήτηση ήταν μεγάλη, καθώς παρουσιάστηκαν πολλά φορτία για σιτηρά και λιπάσματα, κυρίως για ταξίδια από Μεσόγειο και Μαύρη Θάλασσα προς ’πω Ανατολή όπου σημειώθηκε ναύλωση στα 32.000 δολάρια την ημέρα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr