Και όμως, δεν τελείωσαν όλα για τις αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τις αναλύσεις των αμερικανικών εφημερίδων οι οποίες θεωρούν ότι υπάρχουν δυο λύσεις για το πρόβλημα. Η μια είναι να χρησιμοποιηθούν χρήματα από το πακέτο διάσωσης των τραπεζών και των άλλων επιχειρήσεων της Γουόλ Στρήτ. Η δεύτερη είναι να ξαναδεί το θέμα η γερουσία μετά την ορκωμοσία της κυβέρνησης Ομπάμα. Το πιθανότερο είναι ότι θα γίνουν και τα δυο. Οι ΗΠΑ δεν μπορούν να αφήσουν να καταρρεύσει ένας βιομηχανικός κλάδος που προσφέρει συνολικά (μαζί με τις σχετιζόμενες επιχειρήσεις ) πέντε εκατομμύρια θέσεις εργασίας, συμβάλει αποφασιστικά στους φόρους εισοδήματος και στον ΦΠΑ και αποτελεί βασικό εξαγωγικό πόρο της αμερικανικής οικονομίας.
Για τους λόγους αυτούς, πολλοί θεωρούν ότι η άρνηση του Κογκρέσου να εγκρίνει τη χρηματοδότηση της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι περισσότερο ένα διαπραγματευτικό χαρτί ώστε να πιεστεί η βιομηχανία να μειώσει περισσότερο το κόστος λειτουργίας της και όχι μια απόλυτη και μόνιμη απόφαση. Όλα αυτά βεβαίως θα ληφθούν υπόψη και στη σημερινή συνεδρίαση της Γουόλ η οποία δεν αποκλείεται να δει το πράγμα τελικά πιο ψύχραιμα απ ότι νομίζουμε τώρα και να αποφευχθεί η αναμενόμενη κατάρρευση.
Γρ. Νικ.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr