«Πριν από τέσσερα χρόνια, ίσως ένας στους δέκα πελάτες ήθελε να μάθει περισσότερα για τα ψηφιακά αγαθά και τα κρυπτονομίσματα» είπε ο υπεύθυνος οικονομικού σχεδιασμού και πρόεδρος της Bone Fide Wealth, Douglas Boneparth. «Σήμερα, δηλαδή τέσσερα χρόνια μετά, αυτός ο αριθμός είναι κοντά στο 50%» πρόσθεσε, αναφέροντας επίσης ότι οι βασικοί πελάτες της εταιρείας του είναι millennials. Ωστόσο, πρέπει να εκπαιδευτεί και το υπόλοιπο 50%, είπε ο Boneparth, ο οποίος είναι και μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής του CNBC.
Από την άλλη πλευρά, οι πελάτες του ιδρυτή της Delancey Wealth Management, Ivory Johnson, οι οποίοι είναι λίγο μεγαλύτεροι ηλικιακά, έχουν αρχίσει και αυτοί να δείχνουν ενδιαφέρον για τα κρυπτονομίσματα. «Κάθε φορά που σε παίρνει τηλέφωνο ένας 65χρονος άντρας από το Λονγκ Άιλαντ και σου μιλάει για το Ripple, αυτό σημαίνει ότι κάνει αυτές τις συζητήσεις και με τους φίλους του» είπε ο Johnson, ο οποίος είναι επίσης μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής του CNBC.
Αν θες να επενδύσεις σε κρυπτονομίσματα, ένας σύμβουλος μπορεί να σε βοηθήσει να βρεις την κατάλληλη ισορροπία στο χαρτοφυλάκιό σου. Κάποιοι θα μπορούν, επίσης, να σε βοηθήσουν να αγοράσεις ένα νόμισμα ή να επενδύσεις σε άλλα προϊόντα με έκθεση σε ένα bitcoin trust ή σε διαπραγματεύσιμα αμοιβαία κεφάλαια. Είναι, επίσης, χρήσιμο να συνεργαστείς με έναν σύμβουλο αν έχεις ήδη κρυπτονομίσματα, και ειδικά αν έχεις βγάλει πολλά χρήματα από αυτά.
«Αυτά που κάνουμε ως οικονομικοί σύμβουλοι και υπεύθυνοι οικονομικού σχεδιασμού για τους πελάτες μας δεν αλλάζουν επειδή εμφανίστηκε μία νέα ομάδα αγαθών και επειδή υπάρχει τώρα μεγάλη ζήτηση για αυτή την ομάδα. Πρέπει να παραμείνεις σε αυτά που θα βοηθήσουν τους πελάτες σου να φτάσουν στους στόχους που έχουν βάλει για τους ιδίους» είπε ο Boneparth. Σχετικά με τους πελάτες ή τους μελλοντικούς πελάτες που έχουν ήδη βγάλει αρκετά χρήματα από τα κρυπτονομίσματα, ο Boneparth θέλει να τους παροτρύνει να χρησιμοποιήσουν τα έσοδά τους για να πετύχουν τους μεγαλύτερους στόχους που έχουν. Αυτοί θα μπορούσαν να είναι να αγοράσουν ένα σπίτι ή να ξεπληρώσουν ένα δάνειο, είπε ο Boneparth.
Για τους άλλους πελάτες, είναι σημαντικό να βλέπουν τα κρυπτονομίσματα ως μία μακροχρόνια επένδυση, σημείωσε ο Johnson. «Προφανώς, όσο πιο ασταθής είναι μία ομάδα αγαθών, τόσο μεγαλύτερο πρέπει να είναι το χρονικό περιθώριο που θες να έχεις» είπε, προσθέτοντας ότι πολλές μετοχές του S&P 500 είναι αντίστοιχα ασταθείς με το bitcoin.
Τα κρυπτονομίσματα είναι πολύ ασταθή, το οποίο αποτελεί ένα εμπόδιο για τους συμβούλους και τους επενδυτές. «Δεν μου κάνει εντύπωση που οι σύμβουλοι τα βλέπουν ως κάτι ριψοκίνδυνο. Είναι κατά οχτώ φορές πιο ασταθή από το S&P 500» είπε ο Johnson.
Ωστόσο, οι σύμβουλοι πρέπει να μάθουν για αυτό το αγαθό ώστε να μπορούν να κάνουν συζητήσεις με πελάτες που ενδιαφέρονται για τα κρυπτονομίσματα. «Αυτό είναι απλά ένα κομμάτι του να μένεις επίκαιρος, είτε το βάζεις στο χαρτοφυλάκιό σου είτε όχι. Νομίζω κάνεις κακό στους πελάτες σου αν δεν είσαι ενήμερος» είπε ο Johnson.
Ο Boneparth συμφώνησε και είπε ότι «αν ενδιαφέρεσαι να μεγαλώσεις την εταιρεία σου μέσα στα επόμενα 10 με 20 χρόνια, και δεν εκπαιδεύεις τον εαυτό σου ακόμα κι αν δεν συμφωνείς, τότε θα δυσκολευτείς να την αναπτύξεις».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr