Η συνεργασία με την P&G ξεκίνησε τον προηγούμενο μήνα στο Carrefour Αμαρουσίου όπου με την χρήση του 3D Hologram Stand υλοποιήθηκε προωθητική ενέργεια της Gillette ενισχύοντας ταυτόχρονα το Branding της σειράς προϊόντων με ένα wow impact concept. Γεγονός είναι ότι τα συστήματα απεικόνισης υψηλής ευκρίνειας 3D εκφράζουν την τεχνολογία του μέλλοντος και ανατρέπουν τον τρόπο προβολής μιας εικόνας, καθώς το προϊόν ή ο άνθρωπος εμφανίζονται μπροστά μας "ζωντανά", τραβώντας την προσοχή και δημιουργώντας wow impact! Οι τεχνολογίες 3D που αντιπροσωπεύει η "3D Media" είναι διαδεδομένες στο εξωτερικό με εφαρμογές σε Super Market, Mall, Μετρο και Αεροδρόμια από μεγάλα brand όπως Nokia, Vodafon, Adidas & Coca Cola.
Η Ira Media Communication είναι μέλος του Dionic Group και η συνεργασία έχει ομιλική διάσταση αφού για το προωθητικό concept η P&G προμηθεύτηκε από την Dionic γνωστούς τίτλους Video Games που δόθηκαν ως δώρο στους καταναλωτές των προϊόντων Gillette.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr