Η PEUGEOT συμπληρώνει τη σειρά ηλεκτρικών της οχημάτων, με μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση του PEUGEOT 408, μετά το πρόσφατο λανσάρισμα της υβριδικής έκδοσης το 2024.
Το νέο PEUGEOT E-408 συνδυάζει το στυλ μιας fastback πρότασης με μηδενικές εκπομπές ρύπων, την ισχύ ενός κινητήρα 157 kW/210 hp και την απόλαυση της ηλεκτρικής οδηγικής
με αυτονομία έως 453 km. Όσον αφορά την επαναφόρτιση, η διαδικασία γίνεται απλή με τον ενσωματωμένο προγραμματιστή διαδρομών (trip planner). Η PEUGEOT προσφέρει επίσης απόλυτη ηρεμία στους πελάτες της, παρέχοντας εγγύηση 8 ετών/160.000 km για την μπαταρία.
Το PEUGEOT E-408 ολοκληρώνει τη σειρά ηλεκτρικών οχημάτων της PEUGEOT, τη μεγαλύτερη που διαθέτει οποιοσδήποτε mainstream κατασκευαστής στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών οχημάτων με 12 ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα και LCVs. Το νέο μοντέλο ανεβάζει την ηλεκτρική στρατηγική στο επόμενο επίπεδο με ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης μηδενικών εκπομπών, ισχύος 157 kW/210 hp σε συνδυασμό με μια μπαταρία NMC 58,2 kWh (ωφέλιμη).
Η κυκλοφορία του PEUGEOT E-408, στις αρχές του 2025, σηματοδοτεί το πιο πρόσφατο βήμα στην επιδίωξη της PEUGEOT να γίνει ηγέτης στα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη. Το νέο PEUGEOT E-408 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Mulhouse και θα επωφελείται από το πρόγραμμα ALLURE CARE, με εγγύηση έως και 8 χρόνια / 160.000 χλμ.
Το νέο PEUGEOT E-408 διαθέτει σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα με μόνιμους μαγνήτες που παράγει 157 kW (210 hp) και γενναιόδωρη ροπή 345 Nm. Αυτός ο κινητήρας παράγεται στη Γαλλία, στο Trémery, από την κοινοπραξία STELLANTIS-NIDEC. Ο μειωτήρας με τον οποίο συνδέεται κατασκευάζεται από τη STELLANTIS στη Valenciennes (Γαλλία).
Η οθόνη 10 ιντσών υψηλής ανάλυσης στο κέντρο του ταμπλό επιτρέπει τον έλεγχο του συστήματος PEUGEOT i-Connect® Advanced, που προσφέρεται ως στάνταρ στο PEUGEOT E-408 και περιλαμβάνει το σύστημα συνδεδεμένης πλοήγησης TomTom. Για βέλτιστη αναγνωσιμότητα, η προβολή του χάρτη καλύπτει ολόκληρη την οθόνη 10 ιντσών. Οι ενημερώσεις του συστήματος πραγματοποιούνται «over the air», δηλαδή απευθείας μέσω δεδομένων από το τηλεπικοινωνιακό δίκτυο.
Το σύστημα πλοήγησης περιλαμβάνει τη λειτουργία «προγραμματισμού διαδρομής» (trip planner), που προγραμματίζει ιδανικά τις διαδρομές για να μεγιστοποιήσει την αυτονομία του οχήματος και να διευκολύνει τη φόρτιση. Για τον υπολογισμό της ιδανικής διαδρομής, το σύστημα λαμβάνει υπόψη πολλές πληροφορίες, όπως την απόσταση που πρέπει να διανυθεί, την αρχική στάθμη φόρτισης της μπαταρίας, την επιθυμητή στάθμη φόρτισης στον προορισμό, την ταχύτητα, την κατανάλωση ενέργειας, την κυκλοφορία, το είδος του δρόμου, την κλίση του εδάφους και, φυσικά, τους διαθέσιμους σταθμούς φόρτισης κοντά στον προορισμό.
Για φόρτιση AC, το νέο PEUGEOT E-408 εφοδιάζεται στάνταρ με τριφασικό φορτιστή 11 kW. Για φόρτιση DC, το PEUGEOT E-408 δέχεται ισχύ έως 120 kW, επιτρέποντας φόρτιση από 20% έως 80% της μπαταρίας σε 30 λεπτά (υπό συνθήκες κανονικής θερμοκρασίας μπαταρίας) και ανάκτηση 100 km αυτονομίας σε 10 λεπτά φόρτισης. Για τη βελτιστοποίηση της φόρτισης, ο οδηγός μπορεί να προγραμματίσει τα κατώτερα και ανώτερα όρια από την κεντρική οθόνη του PEUGEOT E-408. Για παράδειγμα, από 20% ελάχιστη έως 80% μέγιστη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr