H «ερωτική» σχέση της Mercedes με τις εξειδικευμένες τετράτροχες υπερπαραγωγές ήταν πάντα στο φάσμα του ονείρου , με μόνη διαφορά ότι το γερμανικό αστέρι το κάνει πραγματικότητα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο έρωτας δεν περνάει μόνο από το στομάχι, αλλά πρωτίστως από την τσέπη αφού έχουμε να κάνουμε με μοντέλα που απαιτούν μεγάλα χρηματικά ποσά, ήτοι «κατεβάζουν» τραπεζικούς λογαριασμούς σε χρόνο ντε τε. Σήμερα, η Mercedes-Benz θρέφει το σπορ προφίλ της με μοντέλα που αλλάζουν τον ρου, ελέω ηλεκτροκίνησης που απαιτεί μηδενικών ρύπων αυτοκίνητα.
Οι εξαιρέσεις, προς χαρά των απανταχού σπορ οδηγών που θέλουν τις επιδόσεις ανόθευτες, χωρίς πρίζες και υβριδικές «συνταγές» είναι ελάχιστες. Σε αυτό το διαβολεμένο – εκτός της αποστειρωμένης ηλεκτροκίνησης – ανήκει και η ανόθευτη GT Coupe, που προσφέρει γκάζια και επιδόσεις ενός μονοθεσίου! Μοντέλα που φανερώνουν ότι η Mercedes δεν μένει στα στερεότυπα μοντέλα παραγωγής αλλά παρουσιάζει οχήματα, με συναίσθημα, έμπνευση και έτοιμα για δράση!
Σήμερα, η AMG GT Coupe προσφέρεται στις άτακτες εκδόσεις 63 και 55, με τη Mercedes να χαρίζει ότι καλύτερο είχε στα ράφια της. Παρακάμπτοντας, όπως σε ένα εορταστικό μενού τα Starters, η γερμανική φίρμα σερβίρει απευθείας το κυρίως μενού, που ξεκινά από τις αγωνιστικές επιδόσεις, που θα ικανοποιήσεις τους «τετράτροχους» απαιτητικούς ουρανίσκους των δεξιών ποδιών, πασπαλισμένα με glam νότες που βγαίνουν μελωδικά από τις εξατμίσεις, χάρη στον twin-turbo V8 κινητήρα.
Το επιτελείο από τη Στουτγάρδη ήταν προσηλωμένοι στην λογική του GT (Grand Turismo) χαρακτήρα του, καθώς, που προαιρετικά προσφέρεται και με διάταξη 2+2 θέσεων.
Για το «χτίσιμο» της έχει επιστρατευτεί η τελευταία λέξη της τεχνολογίας, «ανόθευτες» συνταγές αγωνιστικού στησίματος που έπρεπε να απευθύνονται σε οδηγούς …βόλτας! Κοινώς η η AMG GT Coupe παντρεύει την καθημερινή οδήγηση με τις …στριφνές επιδόσεις.
Οι αριθμοί δεν τρομάζουν αλλά εντυπωσιάζουν: o καλοκουρδισμένος twin-turbo V8 κινητήρας χωρητικότητας 4,0 λίτρων, που βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας για την AMG GT 63 Coupe προσφέρει στο δρόμο – ή στην πίστα να προτιμάται - 585 ίππους με τη ροπή να σκαρφαλώνει στα 800 Nm! To μενού των επιδόσεων έχει και dessert: Για τα 0-100 χλμ/ώρα, ο οδηγός θα πρέπει να κολλήσει στο μπάκετ κάθισμα αφού έρχονται σε μόλις 3,2 ΄. Πάντως, η ισχυρότερη έκδοση δεν θα αφήσει ήσυχο τον οδηγό μιας και σε τελική αγγίζει τα 315 χλμ/ώρα!
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr