Με την προοπτική μιας κερδοφόρας ανάπτυξης σε ένα σταθερά δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον, σε συνδυασμό με την ιδιαίτερα δυναμική αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων, το BMW Group ατενίζει με αισιοδοξία το οικονομικό έτος 2023, μετά την περσινή επιτυχία και με τον αέρα μιας ιδιαίτερα ελκυστικής και τεχνολογικά προηγμένης γκάμας προϊόντων. Η εταιρεία αξιοποιεί αυτή τη δυναμική καθώς προετοιμάζεται για το λανσάρισμα της επόμενης γενιάς προϊόντων της, της NEUE KLASSE, που θα πραγματοποιηθεί σε δύο χρόνια. Τα αποδεδειγμένα πλεονεκτήματα του παρόντος και η εστίαση σε τεχνολογίες προσανατολισμένες στο μέλλον θα θέσουν τα θεμέλια για την επιτυχία αυτής της μελλοντικής γενιάς προϊόντων.
Οι κύριοι μοχλοί ανάπτυξης το 2023 θα είναι τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (BEV) και τα μοντέλα της ανώτερης πολυτελούς κατηγορίας - όπως η νέα BMW Σειρά 7, η ανανεωμένη BMW X7 και η οικογένεια μοντέλων της Rolls-Royce. Σε αυτή την ανώτερη κατηγορία, το BMW Group αναμένει διψήφια αύξηση για το τρέχον οικονομικό έτος, με τα μοντέλα BEV να αγγίζουν ακόμα και την οροφή της διψήφιας ποσοστιαίας αύξησης. Συνολικά, το BMW Group αναμένει ότι οι παραδόσεις σε πελάτες παγκοσμίως θα αυξηθούν ελαφρώς στον αυτοκινητιστικό τομέα το 2023.
Ταυτόχρονα, το BMW Group επιδιώκει υψηλό επίπεδο κερδοφορίας στον πυρήνα της επιχειρηματικής του δραστηριότητας και στοχεύει σε περιθώριο EBIT 8-10% για τον τομέα του αυτοκινήτου το νέο οικονομικό έτος. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι μετά την πλήρη ενοποίηση της BMW Brilliance Automotive, το περιθώριο EBIT δεν είναι πλέον άμεσα συγκρίσιμο με τον ανταγωνισμό.
«Το BMW Group επιδεικνύει υψηλό βαθμό ανθεκτικότητας, ιδιαίτερα σε δύσκολες συνθήκες. Η εταιρεία προβλέπει έγκαιρα τις εξελίξεις στο οικονομικό περιβάλλον και ανάλογα, αναλαμβάνει δράση», δήλωσε ο Oliver Zipse, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG. «Το υψηλό επίπεδο ευελιξίας, σε συνδυασμό με τις λειτουργικές μας επιδόσεις, αποδείχθηκε αποτελεσματικός συνδυασμός για τη διασφάλιση της επιτυχίας του BMW Group. Ακόμη και εν μέσω αντίθετων ανέμων, αξιοποιήθηκαν ευκαιρίες για κερδοφόρα ανάπτυξη».
«Το BMW Group αποδεικνύει ότι μπορεί να πετύχει και τα δύο - να διαχειριστεί τον μεγαλύτερο μετασχηματισμό της εταιρείας, διατηρώντας παράλληλα την κερδοφορία του. Το εξαιρετικά ισχυρό χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας, ιδιαιτέρως η εντυπωσιακή γκάμα ηλεκτροκίνητων οχημάτων και πολυτελών μοντέλων, μας επιτρέπει και τα δύο», δήλωσε ο Nicolas Peter, μέλος του Δ.Σ. της BMW AG, αρμόδιος για τα Οικονομικά. «Δημιουργούμε τις δαπάνες για καινοτομίες από τις τρέχουσες ταμειακές ροές. Όπως και πριν, η προσέγγισή μας για την BMW παραμένει επικεντρωμένη στο κερδοφόρο και βιώσιμο μέλλον της εταιρείας».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr