Linda JACKSON / PEUGEOT CEO: «Το Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών είναι «must» για την PEUGEOT: η 100η διοργάνωσή του, θα είναι η πρώτη διεθνής εκδήλωση της χρονιάς και θα συγκεντρώσει σχεδόν όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Μετά την αποκάλυψη του PEUGEOT INCEPTION CONCEPT, το όραμά μας για το μέλλον της Μάρκας για την περίοδο 2025 - 2030, παρουσιάζουμε με υπερηφάνεια όλα τα εξηλεκτρισμένα μας μοντέλα στο κοινό των Βρυξελλών. Αυτή η έκθεση σηματοδοτεί την έναρξη της τεχνολογικής μας επίθεσης, υπογραμμίζοντας τη φιλοδοξία μας να καταστήσουμε την PEUGEOT κορυφαία μάρκα στα 100% ηλεκτρικά μοντέλα».
Νέο PEUGEOT 408: Αιλουροειδής εμφάνιση και Fastback αμάξωμα
Με το νέο 408, η PEUGEOT επιδεικνύει την εφευρετικότητα των σχεδιαστών και των μηχανικών της, προσφέροντας ένα μοναδικό προϊόν στην κατηγορία C, με εμφάνιση fastback, το πρώτο στο είδος του για την ιστορία της μάρκας, και για τη σημερινή αυτοκινητοβιομηχανία.
Το design του 408, με το αιλουροειδές σχήμα του αμαξώματός του, διαθέτει μία μοναδική εμφάνιση. Οι αεροδυναμικές του επιδόσεις και οι ηλεκτροκινητήρες του εστιάζουν στην επίτευξη οικονομίας. Οι μοναδικές τεχνολογίες που ενσωματώνει, είναι προσανατολισμένες στην επίτευξη του, όσο το δυνατόν μεγαλύτερου, βαθμού οδηγικής απόλαυσης.
Το PEUGEOT i-Cockpit® (τιμόνι μικρών διαστάσεων, ψηφιακός πίνακας οργάνων, οθόνη αφής με διαισθητικό χειρισμό), αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό του cockpit όλων των μοντέλων με σήμα το λιοντάρι. Για πάνω από 10 χρόνια, βελτιώνεται και εκσυγχρονίζεται με κάθε νέα γενιά. Στο νέο 408, έχει βελτιωμένη εργονομία, ποιότητα και τεχνολογία για το νέο i-Connect σύστημα infotainment.
Σε ότι αφορά τους κινητήρες, η γκάμα περιλαμβάνει δύο Plug-In hybrid εκδόσεις με 180 και 225 ίππους αντίστοιχα, καθώς και μία βενζινοκίνητη έκδοση με τον 3κύλινδρο κινητήρα 1.2 PureTech, απόδοσης 130 ίππων. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Στο προσεχές μέλλον, προβλέπεται και η παρουσίαση μίας 100% ηλεκτροκίνητης έκδοσης.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου και στις δύο plug-in hybrid εκδόσεις, έχει χωρητικότητα 12.4kWh και ισχύ 102kW. Διατίθενται δύο τύποι ενσωματωμένων φορτιστών: ένας μονοφασικός των 3.7kW στο στάνταρ εξοπλισμό, και ένας μονοφασικός των 7.4kW στον προαιρετικό εξοπλισμό. Η διάρκεια της φόρτισης ποικίλλει από 1ώρα & 55 λεπτά, έως 7ώρες & 5 λεπτά, ανάλογα με τον διαθέσιμο τύπο της παροχής ρεύματος.
Το νέο 408 έχει μήκος 4.69μ. με μεγάλο μεταξόνιο που φτάνει τα 2.79μ. ώστε να εξασφαλίζει τη μέγιστη ευρυχωρία στο εσωτερικό του. Το πορτμπαγκάζ προσφέρει χωρητικότητα 536 λίτρων, η οποία, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 1.611 λίτρα (στη βενζινοκίνητη έκδοση).
Το νέο PEUGEOT 408 μεταξύ των υποψηφίων για τον τίτλο του Car of the Year 2023.
Ο τίτλος του Car of the Year (COTY) θα απονεμηθεί από μία επιτροπή αποτελούμενη από 59 Ευρωπαίους εξειδικευμένους δημοσιογράφους αυτοκινήτου από 22 χώρες, σε μία τελετή που θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια του press day στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών: ραντεβού στην αίθουσα 9, στις 13 Ιανουαρίου, από τις 12:00 έως τις 12:45, όπου θα μάθουμε το νικητή!
Για να βρεθεί στους 7 φιναλίστ, το νέο 408 κέρδισε την κριτική επιτροπή με την ελκυστική σχεδίαση της νέας, ασυνήθιστης σιλουέτας του, την οδηγική απόλαυση που αισθάνεται κανείς οδηγώντας το, τις τεχνολογίες, και την αποτελεσματικότητα των κινητήρων του.
PEUGEOT e-208 GT: περισσότερη δύναμη και μεγαλύτερη οικονομία
Το PEUGEOT e-208 GT έχει υποστεί μια μεγάλη τεχνολογική αναβάθμιση, χάρη στην υιοθέτηση του κινητήρα του νέου e-308.
Η μέγιστη ισχύς αυξήθηκε κατά 15%, από τους 136 στους 156 ίππους, ενώ μια σημαντική προσπάθεια στον τομέα της οικονομίας, μείωσε την κατανάλωση ενεργείας σε μόλις 14,6 kW/h (για το e-208 GT). Σαν αποτέλεσμα αυτού, η αυτονομία εμφανίζεται αυξημένη κατά 10,5% (+38χλμ.), και φτάνει πλέον στα 398χλμ. (για το e-208 GT).
Μέχρι τα τέλη του 2021, το e-208 είχε ήδη σημειώσει πρόοδο σε αυτόν τον τομέα, φτάνοντας τα 362χλμ. αυτονομίας, 22 παραπάνω χιλιόμετρα σε σύγκριση με την πρώτη έκδοση, που παρουσιάστηκε το 2019. Από την κυκλοφορία του, και χάρη σε αυτές τις δύο διαδοχικές αναβαθμίσεις, η αυτονομία έχει αυξηθεί κατά 17,65%, ενώ η κατανάλωση έχει μειωθεί κατά 15%.
PEUGEOT 308 SW: Μοναδικό στυλ με αγωνιστικό προφίλ
Το PEUGEOT 308 SW είναι ένα οικονομικό και υπερ-μοντέρνο μοντέλο που ικανοποιεί τις προσδοκίες του πελάτη στην κατηγορία των μικρομεσαίων οχημάτων station wagon. Το μήκος των 4,64μ. και το μεταξόνιο των 2,73μ., του εξασφαλίζουν τεράστιους χώρους για τους επιβάτες του.
Οι αεροδυναμικές του επιδόσεις έχουν βελτιστοποιηθεί, με το συντελεστή οπισθέλκουσας (Cx) να είναι 0.277, και τον αντίστοιχο αεροδυναμικής αντίστασης (SCx) στο 0.618, με αποτέλεσμα τον περιορισμό των εκπομπών του CO₂ και της κατανάλωσης. Μια πληθώρα αποθηκευτικών χώρων συμβάλλει καθοριστικά στην ευεξία των επιβατών και την πρακτικότητα. Η τεράστια κεντρική κονσόλα παρέχει χώρο για τα καθημερινά αντικείμενα του οδηγού και του συνοδηγού.
Το PEUGEOT 308 SW προσφέρεται με διάφορους τύπους κινητήρων: Κινητήρες Plug-In hybrid (HYBRID 225 e-EAT8, HYBRID 180 e-EAT8), βενζινοκινητήρες (PureTech 130 S&S BVM6 και PureTech 130 S&S EAT8), και κινητήρα diesel (BlueHdi 130 S&S EAT8).
508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED
Με τις εκδόσεις επιδόσεων, το PEUGEOT 508 που φέρει την υπογραφή PEUGEOT SPORT ENGINEERED, η μάρκα ανακάλυψε τον ορισμό ενός νέου τύπου υπεύθυνων επιδόσεων: τον ορισμό του Neo-Performance, τον ιδανικό συγκερασμό του σπορ χαρακτήρα και της τεχνολογίας.
Το 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED είναι ένα τεχνολογικό θαύμα και η επιτομή της τεχνογνωσίας των μηχανικών της PEUGEOT SPORT. Αυτοί οι μηχανικοί έχουν αποδείξει τις μοναδικές τους ικανότητες σε διεθνείς αγώνες όπως το WRC (Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι), το Dakar, το Pikes Peak και το WEC (Word Endurance Championship).
Ταυτόχρονα με το λανσάρισμα του 508 PSE, η PEUGEOT ανακοίνωσε και την επιστροφή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) στην κατηγορία LMH (Le Mans Hypercar).
PEUGEOT 9X8: σχεδιασμένο για αγώνες
Το PEUGEOT 9X8 είναι ένα εντελώς καινούργιο, νέας γενιάς, Υβριδικό αυτοκίνητο αγώνων. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2022, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) της FIA, σημειώνοντας ενθαρρυντικά αποτελέσματα στη Monza (Ιταλία), Fuji (Ιαπωνία) και Μπαχρέιν.
Το 9X8 ενσωματώνει όλα τα μοντέρνα αισθητικά χαρακτηριστικά της μάρκας: αιλουροειδές αμάξωμα, ρευστές γραμμές με έντονο σπορ χαρακτήρα, λείες και σμιλευμένες πλευρές και, πάνω απ’ όλα, τις φωτιστικές υπογραφές των τριών ονύχων. Το PEUGEOT 9X8 προκαλεί συγκίνηση και αντανακλά μια αισθητική και τεχνολογική επανάσταση, μια απόλυτη σχεδιαστική περιπέτεια.
2023: η ηλεκτρική χρονιά της PEUGEOT
Πέρα από τα αυτά τα εμβληματικά μοντέλα της, στο περίπτερο της PEUGEOT στην Έκθεση των Βρυξελλών, θα φιλοξενούνται και άλλα ηλεκτρικά μοντέλα: το 100% ηλεκτρικό e-2008 SUV, το 3008 Plug-in Hybrid, το 308 καθώς και το επαγγελματικό όχημα PEUGEOT e-EXPERT.
Το 2023 θα σηματοδοτήσει μια αξιοσημείωτη επιτάχυνση στον εξηλεκτρισμό της γκάμας PEUGEOT: από το πρώτο εξάμηνο του έτους, όλα τα μοντέλα της PEUGEOT θα είναι διαθέσιμα με έναν ή περισσότερους ηλεκτροκινητήρες, κυρίως όμως το 3008 SUV και το 5008 Hybrid.
Η PEUGEOT θα μπορεί να προσφέρει την πληρέστερη γκάμα «e-επιλογών» στην Ευρώπη. Από ηλεκτρικά ποδήλατα μέχρι επαγγελματικά vans, συμπεριλαμβανομένων και των ηλεκτρικών e-scooters και των επιβατικών αυτοκινήτων, η PEUGEOT θα καλύψει όλες τις ανάγκες της ηλεκτροκίνησης. Η μάρκα προχωρά αποφασιστικά προς τον στόχο της, που δεν είναι άλλος από το να διαθέτει στην Ευρωπαϊκή αγορά όλα τα μοντέλα της σε 100% ηλεκτρικές εκδόσεις, έως το 2030.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr