Πιο συγκεκριμένα, όπως διαβάζουμε στο Reuters, η εταιρεία αναλύσεων υποστηρίζει πως η παραγωγή οχημάτων στην Ευρώπη μπορεί να μειωθεί έως και κατά 40% ή κατά ένα εκατομμύριο οχήματα ανά τρίμηνο μέχρι το τέλος του ερχόμενου έτους.
Σε σχετική έκθεσή της με τίτλο «Ο χειμώνας έρχεται», η εταιρεία κάνει ιδιαίτερη αναφορά στο αυξημένο κόστος για την παραγωγή αυτοκινήτων, το οποίο έχει ήδη κλιμακωθεί, μεταξύ 687 ευρώ και 773 ευρώ ανά όχημα, όταν πριν από την ενεργειακή κρίση το εν λόγω κόστος ήταν 50 ευρώ.
Μάλιστα, από το δ' τρίμηνο του 2022 έως και το τέλος του 2023, η παραγωγή των οχημάτων στην Ευρώπη αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ των 4 εκατ. και των 4,5 εκατ. αυτοκινήτων ανά τρίμηνο.
Ωστόσο, ο αριθμός θα μπορούσε να μειωθεί μεταξύ των 2,75 εκατ. και των 3 εκατ. οχημάτων ανά τρίμηνο, εάν υπάρξουν ενεργειακοί περιορισμοί στην παραγωγή.
Ο Edwin Pope, κύριος αναλυτής της S&P Global Mobility, είπε στο Reuters ότι η ανάλυση διενεργήθηκε πριν από τις διαρροές στους αγωγούς Nord Stream στα τέλη του περασμένου μήνα, ενώ ο ίδιος τόνισε πως παρόμοιες εξελίξεις μπορούν να επιδεινώσουν περαιτέρω την παραγωγή οχημάτων στην Ευρώπη.
Στην παραπάνω έκθεση, η εταιρεία αναλύει έξι βασικούς παράγοντας που επηρεάζουν την παραγωγή οχημάτων ανά χώρα, υπολογίζοντας το μέγεθος του δημοσιονομικού ελλείμματος, τη σχέση του χρέους προς το ΑΕΠ, την επάρκεια ενέργειας και τα αποθέματα φυσικού αερίου.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Γερμανία έχει περισσότερο δημοσιονομικό χώρο για να «κρυφτεί από την ενεργειακή καταιγίδα», σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Ιταλία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr